IX.

1.8K 265 3
                                    

2018. május 11.

— Nem tudom, mi baja lehet velem. Én megpróbáltam vele kedves lenni, de azt hiszem nem sikerült elfogadnia. Mit kellene tökéletesítenem? — pislogott Kyunghee reménykedve Changbin felé, aki csak biztatólag megszorította a kezét.

— Ne aggódj, majd meg fog szokni téged, és te is a baráti társaságunk tagja lehetsz. Kell neki egy kis idő, ugyanis több, mint egy teljes évig nem volt senkim rajta kívül, a barátságán kívül. Olyanok voltunk, mint két túlélő, akik egymásra támaszkodva maradhatnak csak erősek. — A lány mosolyogva biccentett. — Na, menjünk órára! — Útjaik elváltak.

A péntekek mindig húzósak voltak Changbin számára. A legtöbb reál tantárgyat ide szerették beszuszakolni a szervezők, így szegény fiúra komoly megpróbáltatások vártak, mielőtt a hétvége bekövetkezett volna. Az ilyen napokat úgy volt képes átvészelni, tudta, Felix megvárja, és elmennek valahova.

Most nem lesz ez a felállás. Bin csalódott lett, aztán eszébe jutott, barátnője attól még ugyanígy elmehet vele bárhova, de ez mégsem lelkesítette annyira, mint legjobb barátjával a találkozás. Ezt rendellenesnek vélte, nem normálisnak. Hogy figyelmét elterelhesse a roppant unalmas földrajzóráról, támadt egy remek ötlete. A szökés terve.

◎☎︎◎

CHANGBIN
szia.

FELIX
szia.
mit szeretnél?

CHANGBIN
örülök, hogy visszaírtál.
beszélnünk kell.

FELIX
miért ne válaszoltam volna?
amúgy eleve hiányzik a tanár, szóval szabadfoglalkozás van. nálad is?

CHANGBIN
nem tudom.
itt nem, pont ezért szeretném, ha kijuttatnál a földrajz bugyrai közül.

FELIX
felejtsd el!

CHANGBIN
miért nem akarsz segíteni? :(

FELIX
majd a barátnőd segít. mostanság csak körülötte jár az agyad, engem meg jól elfelejtesz.

CHANGBIN
mondtam már, hogy ne féltékenykedj!
nem lehet igazságot tenni ebben a helyzetben.

FELIX
mi az, hogy nem lehet?
nem akarsz velem beszélni az iskolában, ember!

CHANGBIN
bal lábbal keltél?

FELIX
hagyjuk az egészet.

CHANGBIN
akkor jössz segíteni?

FELIX
nem.

CHANGBIN
kérlek, lixlix!
az adósod vagyok!

FELIX
oké, egy feltétellel.

CHANGBIN
hallgatlak. :)

FELIX
kérdeznem kell tőled valamit.

CHANGBIN
azt most is lerendezhetjük, nem?

FELIX
nem, élőben kell.

CHANGBIN
felőlem...
de mi olyan fontos?

FELIX
majd meglátod.

TRY AGAIN ♡ changlix ✓Where stories live. Discover now