VIII.

1.9K 274 28
                                    

2018. május 10.

Felix megijedt Chan üzenetben közölt dolgaitól. Changbin veszélyben, Kyunghee mindenhol felbukkan, az előbbit neki kéne megvédenie... Akár egy dráma, ami komoly akcióba borul át.

— Woojin hyung? — A fiú hunyorított, hátha nem jól látja a kapu előtt rá várakozó alakot, de szemei elsőre sem tévedtek, valóban az egyetemista srác mosolygott felé.

— Szia Felix — biccentett az idősebb. — Elkísérhetlek? — Az egész úton beszélgettek. Szóba kerültek a nővérek, - mert mindketten bővelkedtek egy darabbal - az iskolai eredmények - Felix először félt beismerni, színötös angolból, és a többi tantárgyból se áll rosszul, de fölösleges volt aggódnia, ugyanis barátja is hasonló eredményekkel büszkélkedett, csak ő énekből és irodalomból volt sikeres -, a kedvenc szabadidős elfoglaltságokról, és hasonló fiús témákról.

A középiskolásnak erre a rövid, maximum 15 perces sétára minden Changbinnal kapcsolatos gondolat kiszállt a fejéből, felszabadult, teljesen jól érezte magát. Amint Woojin elbúcsúzva elindult az ő következő úti céljához, - meg megígérte, felhívja a fiút - Felixbe visszatért minden ártó tényező, a valóság nyomta a vállait a táskája mellett. Nyelt egyet, majd a terem felé vette az irányt, újra Chan különös tanácsain és megállapításain törve fejét. Elhatározta, új ismerősével ha ismét találkozik, érdeklődni fog erről is - az üzenetekből azt szűrte le, hogy Woojin ismeri a fél ausztráliait, valamint Minhot nem akarta már a Kyunghees üggyel idegesíteni, múltkor is teljesen rosszul nézett ki az emlékek felidézésétől.

◎☎︎◎

FELIX
szia, hyung!
végeztem.
gondolom te még nem.

WOOJIN
dehogynem.
éppen most akartalak felhívni. :)

FELIX
találkozhatnánk?

WOOJIN
persze.
hol szeretnéd megejteni ezt a találkát?

FELIX
gyere át hozzám.
a szüleimnek be szeretnélek mutatni, és mindig van valami a spájzban, amit el lehet fogyasztani.

WOOJIN
hát, nem utasíthatom vissza ezt az ajánlatot...

FELIX
akkor várlak
:)

◎☎︎◎

— Örülök, hogy itt vagy — mosolygott Felix, mikor már egy és fél órája folyamatosan beszélgettek, a téma pedig az iskola volt.

— Jó veled lenni — felelte Woojin. — Elfelejteted velem az öcsémet.

— Hogy hívják?

— Jeongin, és egy igazi hacker. Bármilyen információt megszerez, de elég zöldfülű, sok vele a probléma.

A fiatalabb most gondolta először komoly szavaknak azokat, melyeket Chan leírt.
Jeongin a kulcsa mindennek.

TRY AGAIN ♡ changlix ✓Where stories live. Discover now