Ukázka:
Harry byl rozzuřený, ale někde v hloubi duše spíš ublížený. Od mala vyrůstal v děcáku, byl na něj zvyklý, měl tam kamarády. Kamarádi pro něj představovali jeho rodinu. Byl to sígr, sígr který byl smířený s tím, že nikdy nepozná kouzlo pravé mateřské lásky či otcovské hrdosti.
A teď stál po boku té jeho staré vychovatelky, kterou ač by to nahlas nikdy neřekl, ml neskutečně rád. Čekali bok po boku až jim jeho nová máti otevře. Netěšil se, nebyl zvědavý. Bylo mu sedumnáct a nechtěl si zvykat na něco, co mu bylo cizí.
Dveře se líně otevřeli a on mohl vidět postarší, hnědovlasou paní. Její jméno mělo být Johanna a příjení Tomlinson. Už jen to ho odrazovalo. Chtěl se otočit na patě a utýct, ale paní Johanesová mu poloila ruku na záda a vedla ho dovnitř.
Harry v ruce křečovitě sevřel svoji crossnu, jeho jediné zvazadlo. Pravda, moc toho krom pár kousků oblečení a kartáčku na zuby neměl. Rozhlížel se po útulném, dvoupatrovém domě. První fakt, který Harryho zarážel byl ten, proč musí sdílet pokoj s nějakým klukem, když má barák dvě patra?
Pro sebe si tiše povzdechnul a poslechnul Johannu aby si šel vybalit. Dveře do jeho nového pokoje našel podle popisu snadno. Na dveřích byla nalepená londýnská vlajka. První, co Harryho napadlo bylo, že ten kluk bude asi pěknej podivín. Ušklíbnul se.
Položil si zavazadlo na postel, která byla povlečená do čisě modrého povlečení. Usoudil, že ta s fotbalovým povlečením totiž jeho nebude. Přešel pokoj na druhou stranu aby si prohlídnul fotky na poličce.
Dívali se na něj dvě modrý oči. Připadali mu docela,.. hezký. Svým způsobem. Podíval se i na osataní fotky a vzhledem k tomu, že ten kluk s hezkýma očim byl na každé, jen vždycky s někým jiným, usoudil že to on bude asi jeho nový bratr.
Z pemýšlení ho vyrušilo otevření dveří. Leknutím nadskočil.
"Ty budeš Harry, co?" kluk z fotek si rukou upravil vlasy a pak ji k Harrymu natáhl. Ten to gesto ale dokonale ignoroval a jen sledoval ty oči. V realitě byly hezčí, než zarámované za sklem. "já jsem Louis." řekl kluk a ruku stáhnul.
Tohle bude neskutečně dlouhý soužití, napadlo Harryho a s tím se otočil a vyběhl z domu ven do naprosto neznámého prostředí.
ČTEŠ
Family? - Larry Stylinson
FanfictionHarry, sedumnáctiletý kluk z dětského domova. Louis, kluk s milující matkou, který má prakticky všechno, po čem kdy Harry toužil.