Harry's POV.
Myslí mi najednou proletěla vzpomínka na party u Perrie doma. Na to, co se stalo v koupelně. Právě mi tenhle kluk do očí řekl, že je u něj férový chování jistý ale tam lhal jen aby nebyl on za toho nemožnýho. Najednou mi to, že je tak blízko připadalo naprosto odporné. Strčil jsem ho tak aby spadl vedle mě a vyběhl z pokoje pryč.
Nechtěl jsem jít ven a nebudu tam chtít jít nějakou dobu kvůli nocování na nádraží a tak jsem šel za Louisovou matkou. Stála v kuchyni opřená o linku. Vypadala zamyšleně. Výraz v její tváři se změnil jen co si mě všimla. Široký úsměv a cosi divného v očích. Možná láska?
"Ah, Harry," došla ke mě a pevně obejmula. Nikdy bych si nedovolil říct že může mít žena takovou sílu. Vážně, málem jsem nemohl dýchat. "Zrova přemýšlím, co bych upekla. Co máš rád?" usmála se a rukou mi prohrábla vlasy abych je neměl v čele.
"No, já nevím... co třeba cupcaky?"
"Nad těmi jsem taky přemýšlela!" nadšeně se otočila ke skříni a začala vytahovat ingredience. Nechtělo se mi jít zpátky do pokoje a tak jsem se zeptal, jestli jí můžu pomoct a rovnou ji i varoval, že mi to nejde. Myslel jsem si, že víc nadšená už být nemůže, ale její úsměv byl ještě širší. Doslova na mě přenášela její dobrou náladu.
Krájel jsem mléčnou čokoládu a Johanna šlehala tekuté ingredience. Trouba se zatím co jsme připravovali těsto do formiček předehřívala a my ji pak mohli rovnou využít. Mezitím co se v troubě pekli cupcaky jsem omýval třešně a Jay připravovala vanilkovou a třešňovou polevu.
V konečném důsledku vypadali cupcaky naprosto skvostně.
"Louisi!" zavolala najednou Jay a mě ztuhla krev v žilách. Jasně, že ho zavolá, Harry! je to její syn. Netrvalo to dlouho a Louis se objevil v kuchyni.
"Tady to voní," usmál se a pak pohledem sklouznul na mě. Nikdy neviděl kluka v růžové zástěře s kytičkama? otočil jsem hlavu na bok abych se na něj nemusel dívat.
Louis's POV.
Když Harry utekl z pokoje, bojoval jsem sám se sebou jestli za ním jít nebo ne. Neslyšel jsem prásknout vchodové dveře, takže nehrozilo že bych ho musel zase hledat. Rozhodl jsem se zůstat v pokoji. Nejspíš jsem ho jen vyděsil...
Zapl jsem notebook a šel na twitter.
Perrie Edwards: Jen ti chci říct, že jsi kretén @Louis_Tomlinson
Povzdechl jsem si a radši to zase vypl. Nepotřeboval jsem si mrvit náladu nějakou hloupou holkou. I když má sice pravdu, nikdy bych jí to neřekl. Mohla uběhnout tak hodina když jsem slyšel mámu volat moje jméno. Tohle nesnáším. Když něco chce, proč si zamnou nepřijde? sešel jsem schody do kuchyně.
"Tady to voní," usmál jsem se a podíval na Harryho. Harry v zástěře s tváří ušpiněnou od čokolády je ta nejroztomilejší věc vůbec! nejspíš se cítil trapně, protože se podíval jinam ale já ho pořád sledoval. Máma skládala nádobí do myčky. Skoro mi bylo líto sníst byť jen jeden cupcake, ale moje chuťové buňky po nich doslova prahli a tak jsem si jeden vzal. Chutnali snad ještě líp, než vypadali.
Harry šel do koupelny aby se mohl umýt a já šel za ním. Ani nevím proč ale když jsem zavíral dveře, cítil jsem tak trochu deja vu.
Harry's POV.
Tohle je snad noční můra, že? ve zrcadle jsem si všimnul Louise jak zavírá a jde ke mě. Sedl si na okraj vany a položil mi ruce na boky. Z jeho doteku mi po těle přeběhl mráz. Ne proto, že by to bylo příjemné, ale proto, že se mi z toho zvedl kufr. Co to bude tentokrát? náhodou sem vleze jeho máma a on to opět svalí na mě? couval jsem od něj dál, dokud jsem na zádech neucítil kachličkovanou zeď. Louis se zvedl a šel ke mě. Ruce si položil vedle mojí hlavy.
"Co to s tebou je?" zeptal se s přitroublým pohledem.
"Mohl bys mě nechat? chci se umýt."
"Na něco jsem se ptal."
"Jo, já taky, Louisi."
"Já se ptal první." ušklíbl se.
"Já se ptal první!" napodobil jsem jeho hlas. "A je ti kolik? pět? nejsi ve školce..." protočil jsem oči a zapřel se rukama o jeho hrudník abych ho mohl odstrčit. Nedal se a tlačil svým tělem proti mým rukám až byl nakonec namačkaný na mě. Ruce přesunul zpátky na moje boky a pevně je stiskl.
"Nejsem gay!" vyhrkl jsem to první, co mi přišlo na jazyk.
"Však já taky ne." pokrčil rameny. Olízl si rty a pak je přitlačil na ty moje.
"Tohle je jenom bratrský projev lásky." šeptl, přitom jednou dlaní vklouzl pod zástěru i moje tričko.
"Pak je tohle odpornej incest," neodpustil jsem si štiplavou poznámku. On je ten, kdo to pokazil.
"Odpornej? vážně, Hazz? Tvůj dech se zadrhává, cítím na tvým těle husí kůži a taky určitou bouli na jednom citlivým místě." kousnul mě do spodního rtu. Volnou rukou našel můj rozkrok. Přejel mi ní po mým menším problému a to pro mě byla poslední kapka.
Vší silou jsem ho kopl kolenem do slabin a využil toho k tomu, abych mohl utýct do pokoje...
A/N: Díl je věnovaný Katey27 za naprosto boží komentáře, bez tebe by další díl nebyl asi hodně dlouho protože jsem se zaměřila na psaní Larry povídky Farm. Děkuju za vrácení chutě do psaní Family? ! love yooooooooou! xx
ČTEŠ
Family? - Larry Stylinson
Fiksi PenggemarHarry, sedumnáctiletý kluk z dětského domova. Louis, kluk s milující matkou, který má prakticky všechno, po čem kdy Harry toužil.