Capitolul 1- Plimbarea

264 20 19
                                    

*Iris povestește*

         Este vineri.Încă sunt in vacanța de vară dar peste 2 săptămâni se va termina.
        Îmi propun să fac o plimbare cu cățelușa mea Lady. Îi pun lesa și ies din casă.
Eu( Iris): Mamă am plecat!
Mama:Bine scump-o,să ai grija si să te întorci repede!
          Ce enervant e când părinții sunt super protectivi.
          Decid să mă plimb pe plaja deoarece mă liniștește când văd apusul de soare,simt briza mării, apa îmi îmbrătisează picioarele. O dezleg pe Lady,iar aceasta mă urmează.
          Mă plimb liniștită când deodată văd că Lady se oprește și se uita in spate. Când mă întorc și eu văd că se apropie un băiat blond,superb, cu niste ochi de a dreptul minunati ,plin de pătrățele. Acesta avea lângă el un cățeluș,presupun ca e băiat la cum s-a uitat Lady după el:))
Cei doi câini care par că s-au îndrăgostit,incep să se miroasă,iar eu cu stăpânul său facem cunostintă.
Baiatul: Bună,cum te cheamă?
Iris:Bună,Iris pe tine?
Vlad: Mă numesc Vlad,încântat!
Iris: La fel și eu!
Vlad: Ai un câine foarte drăguț,cum îl cheama?
Iris: O cheamă Lady,pe el cum îl cheamă?
Vlad: El e Spot* spune și câinele se uita spre el apoi se întoarce la Lady*
Iris: Pai,eu trebuie să plec ,poate ne mai întâlnim ca să se joace câinii.
Vlad: Ok,paa!
Iris: Pa!
*Vlad povestește*
          E chiar drăguță fata asta,la fel și cățelușa ei. Cine știe,poate Spot o s-o lasă gravidă:)))*ce cringe a fost asta*
*Autoarea povestește*
          În aceste ultime 2 săptămâni din vacanță nu s-au intamplat prea multe. Vlad și Iris s-au mai întâlnit o dată deoarece câinii tanjeau unul după altul. Cred că s-au îndrăgostit la prima vedere.
Iris povestește*
          Am inceput liceul. Profesori,elevi,note,dar eu tot timidă am rămas. Anul ăsta vreau să îmi fac o schimbare. Să îmi măresc încrederea în mine. Nu pot rămâne toată viată așa!
*De dimineață*
          Sună alarmă. O Doamne DE CE??? Mă ridic din pat,îmi fac un duș rapid și mă îmbrac așa:

 O Doamne DE CE??? Mă ridic din pat,îmi fac un duș rapid și mă îmbrac așa:

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Ajung la școală și........

Și BAM!! Asta a fost primul capitol,sper că va plăcut! Capitolul urmator o să apară mâine cred . Nu uitati de o steluță și poate un comentariu pozitiv. Bye <3 <3 !
          
400 de cuvinte

Iubire Imposibila || F.F. V.M. ||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum