La media e cel care va avea o relație:))
Din capitolul anterior:
Dintr-o dată pe ușa intră fraierul de frate-miu. Este destul de fericit. Cine la posedat??
-Ce faci bă fraiere?
-Am mâine întâlnire coae!
-Să mori tu și eu!
-Tu cu cine ai fra?
-Cu Iris, da tu?
-Cu Paula.
-Băăă............ Miroase a relație!
-Sper că așa va fi!
______________________________________-No hi să ne bagam la somn ca să o visezi pe Paula în tarâmul lalelelor.
-Pai dacă vrei sa dormi, mai întâi trebuie să taci!
-Gata, gata, tăcut am eu.
*Iris povestește*
Ieșirea de azi cu Vlad a fost superbă. Ne-am distrat, am râs și am aflat vom fi bunici:))
După ce am ajuns acasă, ma arunc pe pat, pun mâna pe telefon și o apelez pe draga mea proastă.
*Convorbire telefonica *
Eu: Ce faci tu vaco?
Ea: Bine tu scroafo, uite acuma vin de afară ca m-am plimbat cu Cristi.
Eu: Uuuuu, i-auzi! Un nou cuplu la orizont!
Ea: Hai mai taci ca Vlad e disperat după tine.
Eu: Ce știi?
Ea: Tu, nu vrei sa dormi la mine acum?
Eu: Dă hai tu la mine.
Ea: Ajung în 5minute. Pregătește filmul.
*Gata convorbirea*
Am pus o pungă de popcorn la cuptorul cu microunde și am gasit un film pe laptopul meu. În timp ce o astept imi deschid telefonul și intru pe Instagram. Eu vad o poza care ma face să scap telefonul din mâna. Era o poza cu Iulia care se sărută pasional cu Vlad, el tinând-o în brațe strâns,cu mainile pe fund,iar la descriere scria ceva gen " Cu scumpul meu iubit. Suntem împreună de câteva zile si ne iubim mult". Deci nu pot să cred ca până acum am ieșit împreună, m-a facut sa simt ceva pentru el și acum se pupa cu asta. Pai maine sa se ducă la film cu ea,ca eu nu ma duc nicăieri.
La un moment dat intra în casa și Paula, apoi sarim în pat și ne uităm la film, de groază bine înțeles.
După film încercăm amândouă sa adormim dar cum filmul a fost destul de horror, nu reușim nici una.
*Vlad povestește*
Mă trezesc de dimineață și ma duc sa i-au micul dejun. Până la ora 15: 30 decid să pierd timpul, așa că hai sa mai facem si noi un vlog.
Îmi termin treaba și vad ca e aproape 4 așa că ma îmbrac și merg spre plajă, locul unde m-am cunoscut cu Iris. Văd ce e 4: 10 așa că ma gandesc ca întârzie. Când ma uit din nou la ceas vad ca a trecut o jumătate de oră. Deschid telefonul să o sun dar nu răspunde. O mai sun de câteva ori, iar apoi decid să merg spre casa ei.Bat la ușă de câteva ori și îmi deschide mama ei.
-Bună ziua! Sunt Vlad,un coleg al lui Iris, și voiam sa o întreb dacă poate să îmi zică ce temă avem la chimie, deoarece eu am fost absent vineri.
-Bună, haide intră. Ea este în camera ei, poți să te duci.
-Vă multumesc.
~~~~~~~~~~~~~~
-Bună! Ce faci?*o intreb pe Iris după ce închid ușa*-Ce mai vrei? *spune ea iar după își dă ochii peste cap*
-Să stiu de ce nu ai venit. Te-am asteptat o oră sa vii și tot tu esti supărată pe mine*îi spun eu apoi se se pune în șezut pe pat*
-Pai de ce nu te-ai dus cu iubita ta? Hă? Nu m-ai te sărută așa bine, sau te-ai săturat de formele ei?
-Ce vrei sa spui? Eu nu am nici o iubită.
-Da?
-Da!
-Și atunci ce e cu asta? *spune ea în timp ce îmi arată o poză*
-Deci nu cred ca a făcut asta....... *spun eu oftând*
-Ce a făcut? M-a facut pe mine sa vad cat de fraiera am fost sa cred ca tu vreodată o sa iti lași aroganța deoparte, dar normal ca nu poți fi cu o fată ca mine!! *spune și își pune căștile în urechi*
-Dar ea a păstrat pozele de când era cu mine! Asta e de acum 2 ani. *spun eu dar observ ca nu mă mai ascultă așa că plec*
-Ți-a dat tema? *mă întreabă mama sa politicoasă*
-Da am rezolvat, la revedere!
-Pa,Vlad.
*Paula povestește*
Azi voi avea intalnirea cu Cristi, așa că ma pregătesc din timp ca să fiu gata când vine sa ma ia. Ma imbrac cu o pereche de pantaloni scurți, o bluza deasupra buricului și tenișii mei vișini. Cobor scările și îl văd acolo cu un buchet de flori minunate.
-Bună! *îi spun eu lui*
-Hei! Floriile astea sunt pentru tine.
Flori pentru o floare. *spun el ai îmi dă buchetul*-Vai ce frumoase sunt. Multumesc.
-Mergem?
-Haide.
Și bam ăsta a fost capitolul meu de astăzi. Știu că nu prea merită la cât de naspa e cartea mea, dar puteți lasa un vot doar din milă și bunătate.
Deci bye ❤❤
842 de cuvinte
CITEȘTI
Iubire Imposibila || F.F. V.M. ||
ФанфикSunt pe plajă. Văd un băiat blond care se apropie de mine,iar eu tip spre el. -Lasă-mă în pace pentru totdeauna! Nu pot să te mai privesc in ochi că mi-se rupe inima in doua! Doar pleacă! Apoi îl văd că fuge spre ponton și se aruncă furios in apă,i...