13 chesti pe care le urăsc

155 10 13
                                    

          Deci am fost provocată de copchila AiaCuCoarne sa fac asta si eu o fac pentru ca da. Nu am pus nici măcar capitolul 3 dar nu contează. Hai sa facem un non capitol :))))

Deci sa începem:

1. Viata mea

2. Faptul ca m-am născut

3. Persoanele care nu își pot rezolva singure problemele si tot timpul te parasc părintilor*aici pot sa dau nume dar pentru a evita alte discutii,prefer sa nu*

4. Muzica prea vesela*deci eu nu pot sa vorbesc normal cu un om care asculta astfel de muzica. Adică orice melodie normală are si ea cantitatea potrivita de supărare,triste,etc. Nu e normal sa fi extrem de fericit*

5. Când ploua si ajung acasa cu sosetele ude. Mie îmi place foarte mult sa merg prin ploaie dar nu cu sosetele ude.

6. Școala in general. Până si clădirea îmi displace.

7. Persoanele care se plâng din orice motiv minuscul si cred ca doar ele exista pe pământ.

8. Când am o zi proasta si toată lumea se baga in discutii cu mine.

9. Stai ca mi-a venit in minte un gen nașpa de oameni. Oamenii aia care nu stiu reckt-uri mai deloc si când tu îi zici ceva gen : ești atât de prost încât daca ma uit atent in ochii tăi iti vad ceafa,ei spun doar " si tu" . Deci eu mor când aud asta.

10. Urăsc,da urăsc rau,blugii ăia foarte largi,mai ales daca ești o scobitoare ca mine.

11. Urăsc când gresesc gramatical,scris sau spus si sunt  conștientă de asta,iar când vreau sa ma corectez deja ma corectează o alta persoana.

12. Urăsc faptul ca sunt super slabă.

13. Urăsc sa fiu trezită devreme in vacanță. De exemplu acum e 13:05 si eu sunt in pat,în pijamale,deoarece sunt singura acasa,iar daca ar fi părinții mei acasa atunci eram sculata de la 11 sau udata cu o sticlă cu apă.

Si cam astea au fost 13 chestii pe care le urăsc din foarte multe.

La rândul meu provoc pe:
AnaSummerLove
Black_Moon84
Andreea_Mimi_Forever
maramiramara
BlanaBomba15

Si acum ca o paranteză complet paralela cu capitolul ăsta,vreau sa va arat ceva.
Deoarece ma numesc unicorncurcubeu am vrut sa ma simt ca un unicorncurcubeu. Așa ca mi-am facut ăsta pe mâna :

Acum sunt cu adevarat unicorncurcubeu

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Acum sunt cu adevarat unicorncurcubeu. Dar păcat ca se va duce intr-o săptămână.

No bye ❤❤

415 cuvinte

Iubire Imposibila || F.F. V.M. ||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum