Ааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааа....
Поможіть прошу...але мене ніхто не чув і тут відкриваються двері і голос.А я казав ти будеш моя -Сказала хлопец.
Темне волосся очі голубі високий видно що ходить в зал.Я казав що ти будеш мая.-Скащав він і посміхнувся!
Так це ти-Сказала я і хотіла стати з стілься але була прив'язана.
Я кричала щоб мене відвезли але той ДИБІЛ просто пішов.Приніс мені каву і салат.
Я небуду їсти і відпусти мене ідіот.Ти тепер моя твій "Братик" тебе продав.
Що ти брешеш-Кричала я!!!!
Я непрешу він вліз великі борги і тепер я твій навіки завтра поїдемо купимо одяг небудеш ти вшортах і вмайці ходити.
Я придумала план як втікти.
Добре але відвяжи будь ласка ато я не чую своїх рук.-Зробила очі як кіт із Шрека.Добре але ти поїсиш-Сказав хлопець і підійшов до мене відвязав.
Він дивився на мене таякби хотів з'їсти було страшно.
Він відвязав мої руки і він повів в маю кімнату ну так він сказав так ШИКАРНО ПРОСТО.Була 00:43 і мені захотілося спати я заснула.
Ранок.
Мене розбудив той чувак мол вставай і йди на вулицю. Дибіл я ж можу втікти але то немій план так що робимо так я складала всьо.
Я вийшла а наподвірі так красиво клас.Ми вже в ТЦ я вибираю спортивне.
Я зайшла за ширму і тут доменних приходить продавщиця.Вам допомогти-спитала мене.
Так можете відволікти цього хлопця він мене викрадення і я хочу втікти.
Добре я тобі поможу виходь звітамти- а спортивний одяг?!.
Я віддам гроші.-Скащала дівчина.
5 Хв пробігу.Ааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааа........