Ааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааа.....
Ти дебіл-Сказала я..
Нє просто ти мене не чула коли я тебе будив.-Сказав він і усмішнувся.
Ок давай я спущеся ато я хочу піти прийняття водні процедури.-сказала я і пішла до свого халату.
А і да поїдемо купимо мені одяг ато я як бомж ні ще гірше.Ххахах добре бомж-Сказав він і пішов сміючись.
Вийшла з ванни 12:45сама вшоці....
Спустилася на перший поверх і побачила Нікіту який щось готує.
Прив-Сказала я
Здрасте сідай будемо гамати-сказав він і усмішнувся.
Ми поїли я вдягнулася в спортивний за який мене надо гроші повернути.
Ми вже майже коло ТЦ я спитала чи мона брати то шо хочу!?Та бери ітак батя дає 20К$ в місяць-сказав він і усмішнувся.
Скільки Скільки.........вмене очі на лоб вилізли-Сказала я.
Ми ходили по різних магазинах
Пройшло пів години і я набрала ОГО всього але ті пакети носив хлопець на ім'я Назар хахахах.
Комбінезон, футболки кофти кроси балетки кроси джінси шорти куртку і т. д........Була 16:43.
І я жерти хотіла да і Нікіта немідмовився ми заїхали
В піцерії заказили собі 2 велетенські піци...і великі стакани соку...Ми їхали додому і говорили і т. д.
Ми приїхали додому і мат був сюрприз....
Ура.....
Привіт уже люблю дякую що читаєте мене буде приємно))))