...........
І там гуляли Саша і його шлю** ну бо ім'я ці людина незаслужує...я хотіла щоб вона нас незамітила але вона завжди всьо бачить.
Вони підійшли до нас і тут вона почала приставати до Нікіти тут я просто псіханула і я пішла до машини я бучу як біжить до мене НікітаЗай ти чого то вона...-Сказав він.
Так а ти неміг її відіпхнути (вона його поцілувала) всьо я їду до Віки і зімною неговори...-Сказала я.
Ну зай-сказав він.
Пака-сказала я.
І нажала на газ і поїхала до Віки по дорозі я подзвонила їй вона була дома і страждала фігньою...ну як завжди.
Через 10хв я вже була в неї біля дому вона незнала про той інцедент. Ну я їй розказала і вона просто заказала піцу і коли...ну вона завжди може мене розважити.
Ми сиділи і їли піцу. І тут у мене засвітився телефон це був...
Де я відхилила і дальше почала їсти😋😋.
Пройшло 3 години і я вже засинала а Віка ще дивилася відео на ютубі.Ранок.
Я встала і побачила як Віка спит і вся брудна на лиці від морозива хахах...ну я встала і пішла приймати всі вони процедури. Заклала хвіст і оділася в оце.
Пішла до холодильника і там миша повісилася ну лади..я пішла будити Віку але вона вже не спала і я їй сказала що там миша повісилася...ну і вона сказала що потрібно йти за продуктами.