Великі зміни...

71 5 4
                                    

Пройшов місяць...

Я почала зустрічатися з Нікітою як і хотіли наші батьки ну і ми непротів. Пару неділь тому я зутрічалася з сашою але я його застукали в кафе з якою шалавою і киданула.
А Нікітою мені добре захистити мене і ніколи не зрадить. Люблю його.

Ранок.

Я обернулася і побачила Нікуту..я обережно обіцяла і поцілувала в щішчу.😘😘😘
Ну вся і зробив те саме.
Такі ранки були б вічно....

Я пішла і зробила всі водні процедури Які оділася в шорти та майку спустилася вниз і зробила сніданок сік апельсиновий сік і яєшницю з беконом спустився Нікіта вниз і сів за стіл.
Ми поснідали я пішла на гору посидіти в ноутбуці.

Так пройшов день...ми сиділи в обнімку і дивилися ужастіки ну не ми а Нікіта бо я завжди оберталася а він мені переказував але вже нетак страшно.
Була уже 00:23 я вже спала а Нікіта пішов в душ.

Ранок

Ми вирішили погуляти нині і взяти із собою віку і її нового хлопця (Артема) бо колись вони зустрічалася з Вадимом але він її зрадив з одною шлю*** да і вона його покинула...
Знайшла красивого романтичного.

Ну я подзвонила до них і спитала чи вони схочуть погуляти і тут я почула...

-АААА ПЕРЕСТАНЬ МЕНЕ ЛОСКОТАТИ АБО Я ЗАРАЗ БУДЕШ ТІКАТИ...-кричала Віка.
-так що підете з нами гуляти-стила я.

-так підемо давай я передзвоню через 5-10 хвилин мені потрібно його полоскати.-сказала Віка.

Я почала сміятися над ним і поклала слухавку.

Я пішла надвір де на качелі сидів Нікіта
Я підійшла і ніжно поцілувала.

Пройшла 2 години.

Ми ходили парком і сміялися з Віка бо вони стогнала бо хотіла пити але ми казали що грошей немає то і вони казала що нап'ється з фонтану....

Привіт Вибачте що так довго не було глав просто були контрольні здавали всякі тести і вот я тільки сьогодні вийшло мені щось написати глава маленька але я старалася Дякую що у вас ще трошки і 600 переглядів дуже вам дякую Постараюсь на канікулах писати великі голови. 😘😍😘😍😘😍😘😍

Любов Чи Брехня...?!Where stories live. Discover now