Одне повідомлення....
Це було повідомленя від мами.
Привіт, я їду у відрядження на 2-3 місяця скажеш Сашові або Ніку.
Щоб хтось завіси тебе щоб ти взяла гроші я лишила тобі 500.000 грн.
Папа люблю скучаю.Ухув круто я зразу ж встала і пішла приймати всі водні процедури і пішла на кухню де говорили Нікіта і Саша незнаю про що бо я неслухала.
Привіт хлопці хто мене завезе додому.?!-Сказала я.
Привіт я....-Сказав Саша.
Одночасно разом.
Привіт я...-Сказав НікітаНу вибирайте а я їсти.-сказала я.
Я сіла за стіл їла млинці і каву.
Пройшло 10 хв.
Ей хлопці хто завезе.
Яяяяя разом відповіли вони. Так грайте чу-ва-чі як на то-пішло.Ну і виграв..........Нікіта
Через пару хвилин ми вже були майже біля будинку і я пішла до будинку.
Пішла до своєї кімнати і дуже скучила за нею.
Я пішла бо маминої кімнати і побачила гроші я підбігла і взяла свої любимі. І пішла до Нікіти і показала свої гроші...Я в неділю стільки получаю-сказав він.
6
О -Моє леце.
6
Так тобі ще щось потрібно-спитався він?!Ну зараз почекай подумаю.-сказала я і пішла на 2 поверх. І побачила всого зайчика який ще з народження.
Я пішла на 1 поверх і тут чую ужасний сміх....Хаахаахаха тобі 17 а спиш з кроликам....хахахха.-сказав він зі сміхом...
Та блін відчипись і так нема настрою мама поїхала лишила мене на двох придурках...
Ей я непридурок а вот Саша незнаю...-Сказалв він.
Кароче їдемо ато я ще маю зустрітися з Вікою-Сказала я.
Ок пішли-Сказав Нікітою
Ми приїхали додому і нікого небуло ну я пішла до своєї кімнати поставила свій скарб і пішла ванну кімнату зробила всі водні процедури. Вийшла з душу і послизнувся.......
Привіт сьогодні ще буде це я писала на уроках.
Сьогодні ще буде одна частина.
Люблю вас)!