Блін.....
Що зним. Я пішла за ним але його небуло і тут мене хтось хабає і збирає вкущі.
І це був.....Сашаааа.
Блін Саша чого ти так мене лякаєш-кричала я.Блін як ти могла піти від нас я ж тебе....-і він замовчав і побачив машину і побіг сів в ню і поїхав.
Мдааааа......
Я пішла до хати і мене шукала Віка а немогли вийти на двір і побачити мене ну як завжди...
Мама готувала сніданок ну і Нікіти мама помагала тати сиділи і дивилися футбол.
Ми сиділи надворі Вікою. Нікіта сидів сам і говорив по телефону а Саші небуло.Через 2 години.
Ми вже поснідали і я пішла на двір до Віки яка сиділа на качелі І говорила з мамою.
Ну небуду заважати.Пішла до себе до кімнати і сидіти в ноутбуці і думати як мені поговорити з Сашою.
І тут в мені в двері постукали.Так можна-Сказала я і тут заходить Саша.
Привіт, сорі за мою поведінку і так далі...-Сказав він.
Да нічого-сказала я.
А ти нічого незамітила?!-Сказав він.
Да нє а що таке щось сталося-Спатала я
Та просто мені йти треба пака-Сказав він і вийшов із кімнати.
Щось мені захотілося поспати.
Лягла на півгодинки але заснула аж до самого вечора.
Вечір.
Проснулась від того що біля моїх дверей хтось говорив.
Я прийшла тихенько і під слухала телефонну розмову. Це був Саша який говорив про якусь дівчину і про мене з якимось хлопцем я різко відкриваю двері і Саша падає "как всегда".
Саша Вибач я не хотіла.
Та нічого. Але чого так різко двері відкривати -Сказав він.
Не знаю така якась дурна привичка-сказала я....Добре я пішла на кухню хочу щось перекусити і дальше спати.-сказала я.
Ок щось треба клич-сказав він.
Добре кричала я вже з першого поверху сходила по сходах.
На кухні я взяла бутерброди сік з апельсини сіла за стіл наїлася і пішла до кімнати зробила всі водні процедури і лягла в ліжко і через п'ять хвилин десять пошрузилася по розлилася в царство фей.
Ранок
Одне повідомлення......Всім привіт. Дякую щось читаєте мою книжку дуже рада що вас так багато. Аш хочеться писати для вас книжку.
Люблю вас чекайте нову частину завтра або сьогодні.
Зверху Нікіта