Kayıp Yeğen Bulundu

329 21 1
                                    

Jean Alderidge hayatında ilk defa bir dava için bu kadar heyecanlıydı. Belki de sayamayacağı kadar çok suçlanmada kurul üyesi olarak yer almıştı. Ama ilk defa sanığın tarafında yer alacaktı.

Jacksonlar da orada olacaktı. Jacksonların neden orada olacağına dair bir fikri yoktu. Jean, Richard Jackson'ı severdi. Oldukça iyi biri ve bilinen bir Şifacı'ydı. Ayrıca Hogwarts'ta aynı dönemdelerdi. Bu da ona dair daha çok bilgiye sahip olmasını sağlıyordu. Ama Richard'ın Sirius Black ile yakından uzaktan alakası yoktu. Bu yüzden onun da bu davada yer alması ona çok absürd geliyordu.

Bunun dışında geri kalanları tanıyor sayılırdı. İrene Ramirez. İrene Ramirez kız kardeşinin 2.çocuğuydu. Bir gece çantasını toplayıp iş nedeniyle alelacele çıkmıştı Marlowe beraber oturdukları evden. Ama o iş asla bitmemişti. 9 ay sonra bir kız çocuğunun olduğunu, adını İrene Aria koyduğunu ve babasının soyadını almasını istediğini söylemişti. Ayrıca ölümcül bir tehlike içinde olduğunu ve oğlu Logan'a iyi bakmasını istemişti. Kısacası herşeyi oldu bittiye getirip toz olmuştu.

Bu tarihin üstünden henüz 1 yıl geçmişken Lily ve James Potter'ın ölüm tarihinde bir veda mektubu yazmış, gece yarısı intihar edeceğini çocuklarını güvenceye aldığını ve hepsini söyledikten sonra son bir kez hepsini sevdiğini söylemişti. Sonraki sabah Gelecek Postası'nda Potterlarla beraber manşet olmuştu.

Annesi intihar eden 2 çocuk Jean'in başına kalmıştı. Logan'ı aslanlar gibi büyütmüş ve yine aslanlar gibi Gryffindor'a göndermişti. Ama asla göremediği 2.yeğeni İrene'i aramış aramış bulamamıştı.

Ta ki eski dostu Remus Lupin bir pazartesi sabahı içinde bir fare olan bir kavanozla Bakanlık'taki odasına gelene kadar.

"Hoşgeldin, Remus. Hangi rüzgar seni buraya attı?"dedi Jean şaşkın ama memnun bir gülümseme ile.

Lupin'in yüzünde ise memnunluktan daha aşırı bir sevinç durağı vardı. Coşku, şevk, kıvanç.Yorgun yüzünde bitti der gibi bir şükür ifadesi, "Sevgilin kurtuluyor Jean!"

Jean'in yüzündeki gülümseme bir yıldız kayması ile eşit hızda yüzünden kaydı ve yok oldu. Belki de hayatında 1000. kez, "O hain benim sevgilim değil!!!"dedi.

Remus Lupin otuzlarında bir adam değil de bir ergen gibi hiperaktif davranıyordu. "Her şey değişmiş Jenny. Her şey farklıymış. Hiçbir şey doğru değilmiş. Patiayak, suçsuzmuş."

Jean başını iki yana salladı, "Hayır. Sen Dolunay iksirini almamışsın. Bu yüzden akıl sağlığın iyi değil. Sana inanmıyorum."

Remus Lupin birden duraksadı. Meydan okurca kaşını kaldırmıştı, "Bunu bana 'Sen delirsen bile her zaman zekisin Aylak.'diyen kadın mı söylüyor?"

Jean bunu duymamış gibi davrandı, "Ee benden ne istiyorsun o zaman?"

"Kanıdım var. Hatırlıyorsundur, James ve Lily Sır Tutucu seçerken büyük bir zorluk yaşamışlar ve bize de Sirius'u seçtiklerini söylemişlerdi. Ama Sirius sürekli seninleydi, işyerinde ve gece beraberdiniz. Böyleyken casusluk yapması imkansız değil mi sence de? Öbür yandan Peter sürekli ortadan kaybolurdu. Nereye gittiğini söylemeden! Hatta bazen günlerce gelmediği olurdu."diye açıklamaya çalıştı Lupin sakince, tane tane.

"İyi de bu bir aklanma istemek için yeterince güçlü dayanak değil Remus."dedi Jean çenesi kaşıyarak, karşındakinin ne anlatmaya çalıştığını anlamıyordu bir türlü.

"Bunları sadece ipuçlarını görebilmen için anlatıyorum. Bir kere Peter'in kişliği de buna yatkındı. Bilirsin biraz... ürkekti. Neyse böyle olmuyor. Bir de şöyle düşün. James ve Lily herkesi şaşırtmak için Peter'ı Sır Tutucu yaptı. Bunu duyan Voldemort da ağzında bakla ıslanmayan Peter'ı sıkıştırarak her şeyi öğrendi. Voldemort-"sesi titredi."Lily ve James'i öldürdü. Sirius eve gittiğinde ise herşeyi anladı tek seferde. Peter onlara ihanet etmişti. Nasıl davrandığını tahmin edebiliyorsun değil mi? Peter'ı öldürebilmek için peşine düştü. Buldu da. Ama bir dolu Muggle'ı da. Peter canına düşkün bir insandı. Bir mahalleyi havaya uçurdu ardından geride bir parmağını bırakarak bir fareye dönüştü. Ve yıllarca öyle kaldı. İşte..." dedi geldiğinden beri sımsıkı elinde tuttuğu kavanozu önüne bırakarak, "...Peter Pettigrew, Jean. Sirius'un kurtuluş bileti."

Aria Ramirez ile Hogwarts'a DoğruHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin