Artık Benim Kızımsın

349 16 2
                                    


Edmund kolunu Aria'nın omzuna doladı ve Diagon yolunu şöyle bir baktı. İç çekti, "En son buraya 1.sınıfta gelmiştim. Zaman ne kadar hızla geçiyor."

Aria kızıl kaşlarını çattı yanı, "Nasıl yani, yaz sonunda kitap alışverişi yapmaya da mı gelmiyor musun?"diye sordu.

Kız arkadaşı belki onu herkesten fazla biliyor ama en az o tanıyordu. Keyifle açıklamaya koyuldu, "Gezmeyi sevdiğimi biliyorsun. Peki hiç nasıl bunu edindiğimi hiç merak ettin mi?"

Arkalarından Logan onlara yetişti. Belli ki konuşmalarını dinlemişti, "Bir de Ravenclawlar laf dolandırmayı sever derler. Şuna bak! Sadece her yaz dünyayı geziyorum Logan ve teyzesiyle diyecektin."

Aria ışıldayarak ona baktı, "Dünyayı mı geziyorsun! Hep istediğim şey."dedi. Edmund onun bu bakışlarına dayanamadı. Eğildi ve yanağından öptü ardından da kulağına fısıldadı," Belki bu sene seni de-"

Aria sözünü onu öperek kesti. Logan anında Edmund'u dürttü, "Aile var dostum! Hem de etrafta çocuklar geziniyor."cık cıklayarak. İkisininde bozulmuş bakışları Logan'ı hedef aldı.

Edmund dişlerini sıktı. Kollarını Aria'dan çekti ve Logan'a döndü. Bu ilk değildi son olacağa da benzemiyordu.

Logan çiftin bakışları altında ezildi, "Eh, ben arkamda babam olsa rahat rahat kız arkadaşımı öpemezdim yani!"

Edmund arkasını döndü. Jean Teyze, Profesör Lupin ve babasını gördü. Birden Sirius Black'in kaybolduğunu fark etti.

"Senin baban bırak kız arkadaşını öpmene dokunmana bile izin vermezdi."dedi Sirius Black'in sesi.

Arkalarından yürüyen adam şimdi Aria'nın dibinde duruyordu. Aria demişken, Edmund kızı bileğinden tutup sol tarafına geçirdi.

Sirius buna güldü sessizce, "Aria yanında durmaktan korkuyor musun?"dedi alayla. Edmund'tan kurtardı elini ve yüzüne bile bakmadan gülümseyerek Sirius'a baktı, "Korkmak mı? Eğer köpeklerden korksaydım-"

Aria'nın lafı Logan'ın onun saçmalamasını kesmesiyle kesildi, "Geldik."

Sirius Black'in şoka girdi. Bu saniyelik şoktan sonra Aria'dan gözlerini hiç ayırmadı. Edmund, kız arkadaşı ve aklanmış katilin arasına girmemeye karar verdi en sonunda.

Çatlak Kazan'a gelmişlerdi. Kutlama için. Neden Sirius Black'in aklandığını kutluyorlardı? Bu kadar insan nasıl bu adamı tanıyordu. Ya Jean Teyze? O? Peki Aria neden Sirius Black-

"Ee beyler izninizle yeğenimle baş başa konuşmak istiyorum."dedi Jean Teyze birden.

Logan tam bir adım atmıştı ki, "Sen değil tatlım."dedi Jean gözlerini Aria'ya çevirerek.

Edmund ve Logan anında birbirilerine döndüler. İkisi de gözlerini faltaşı gibi açmışlardı. Logan kaşlarını kaldırdı, "Cidden mi? Aria benim kayıp kardeşim mi?"dedi Jean Teyze'ye dönerek. Ardındanda tuhaf bir bakışla Edmund'a döndü, "Yani teknik olarak kız kardeşim ile Edmund çıkıyor öyle mi? Kız kardeşim ve en yakın arkadaşım?"

Aria dudağını ısırdı ve eliyle kızarmaya başlayan yüzünü kapamaya çalıştı. Babası yaslandığı masadan kaydı şaşkınlıkla. İlk söylediği cümle şu oldu, "Yine mi?"

Kız arkadaşının yüzü o an görülmeye değerdi. Cümleyi algılaması ve sinirlenmesi saniyeler bile almadı. Gözleri büyümüş ve azarlamak üzere hazırlanmış bir şekilde Edmund'a döndü. Edmund ondan önce davrandı fakat o anda eski sevgilisinin adı döküldü dudaklarından, bu da karşısındakini iyice delirtti,"Allysa, s*ktir! Aria-"

Aria Ramirez ile Hogwarts'a DoğruHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin