Bevezetés

120 3 0
                                    

A nevem Annabelle Storm, a húgommal egy hete költöztem Los Angelesbe, hogy valóra váltsam az álmaimat. Ami pedig nem más, mint hogy világhírű táncos lehessek.

Egy hónapja kaptam egy álláslehetőséget, ami szerint Damon Kavel háttértáncosaként kellene dolgoznom a hamarosan induló turnéján. A szerződés alapján a következő egy hónapban a táncokat fogjuk betanulni, utána pedig összezárva leszek 10 lánnyal egy buszba, hogy mindenhova kövessük DK-t. Nyilván nem őrültem meg attól, hogy a világ egyik leghíresebb énekesének dolgozhatok, de egy ilyen állas a magamfajtáknak nem csak pénzt és szórakozást jelent, hanem többek között hírnevet is. Ugyanis ha ezt megcsinálom, akkor számtalan további felkérésekre számíthatok sztároktól, tv műsoroktól sőt egyéni fellépésekről is.

A családom tudta, hogy mennyit jelent nekem ez az állás, úgyhogy vettek nekem egy lakást a világ másik végén. Eddig Budapesten éltem a szüleimmel  és a húgommal. Nagyon jól beszélek angolul (apukám amerikai származású), spanyolul, magyarul illetve kínaiul is egy kicsit. A szüleim a munkájuk miatt nem tudtak velem jönni, de a húgom egy hónapig az én felügyeletem alatt áll. Nagyon szeretem Lailat, és tudom, hogy ő is engem. Bármi van, nekem mindig is ő lesz az első.

Aztán ott van Elizabeth az én legeslegjobb barátnőm, akivel most ismét lakótársak lettünk. Anno még a gimiben ismertük meg egymást, ahol a tánc iránti kölcsönös szenvedélyünk miatt hamar barátnők lettünk. És most együtt fogunk dolgozni Damon Kavelnek. Beth velem ellentétben majd meghalt, amikor megtudta, hogy a következő pár hónapot mellette tölti. Ami nem meglepő tekintve, hogy minden második lány ugyanígy reagált volna.

Beth szerint mindenben én vagyok a legjobb, kivétel a pasizásban. Rengetegen szerelmesek belém (semmi nagyképű nincs benne, ezek Beth szavai), de mindig kiszemelem magamnak azt az egy-két csávót, aki meleg, jóval idősebb nálam vagy a saját taknyát eszi. Nem viccelek, mindegyikre volt már példa.

Fogj erősen!Where stories live. Discover now