Tegnap este Lailával és Bethszel késő estig társasoztunk, de még utána is képtelen voltam elaludni. Végig az járt a fejemben, amit a barátnőm mondott, tudtam, hogy baromság, de mégis volt bennem egy furcsa érzés is. Mintha hinni akarnék neki. Gyorsan kivertem a fejemből ezt a baromságot, így legalább 5 órát tudtam aludni.
Reggel korábban felébredtem, hogy időben elkészüljek, és beérjek a munkába. Ittam egy kávét, megreggeliztem, és gyorsan elvittem Lailát a suliba, akivel tegnap sikerült is megbeszélnem, hogy melyik buszra szálljon fel, és hol merre kell mennie.
10 perccel előbb értem be a stúdióba, így bőven volt időm átöltözni, és ott kicsit jobban megismerni a lányokat. Pár emberrel már szinte jóban is lettünk, de akadtak olyanok is, akikkel egy szót sem váltottam idáig. Tudtam, hogy ezen idővel változtatnom kell, hiszen rengeteg időt töltünk el majd közösen.
A mai napon már sokkal gyorsabban ment a munka, mint az előző nap, amit én egy cseppet sem bántam. Szerettem mozogni, így nem okozott nagy nehézséget egy napon 3 koreográfiát betanulni. Nyilván akadtak apróbb hibák a táncomban, de szinte észrevehetetlenek voltak. Ebédszünet előtt dicséretet is kaptam érte Mrs. Robinsontól:
- Gratulálok mindenkinek az eddigi munkához. Mindenkinek egy gyors, de annál fontosabb dolgot fogok mondani. Kezdjük a kevésbé jó részével. Trix túlságosan látszik rajtad az, hogy koncentrálsz. Ahelyett, hogy a lábadat nézed, inkább próbáld meg beleélni magad a zenébe. Ez Katyre is vonatkozik. Több lánynál is láttam, hogy nem húzza ki magát rendesen. Lányok, ez azért egy komoly hiba. Ellie a forgásokat kell gyakorolnod, de veled elégedett voltam. Mia tőled átélést várok. A legügyesebben ma Annabelle dolgozott. Gratulálok, ma nagyon jól teljesítettél - mondta, majd mindenkit elengedett kajaszünetre.
Az egy órámat próbáltam hasznosan eltölteni. Ettem, kicsit levegőztem, majd felhívott a húgom, hogy nem tudja, hogy hol van, mert rossz buszra szállt fel. Megint éreztem, hogy kezd kicsúszni a talaj a lábaim alól. Részletesen elmondta, hogy mit lát, így már tudtam, hogy hol is van pontosan. Az viszont nem könnyítette meg a helyzetem, hogy dolgoznom kellett, de ennek ellenére biztosítottam Lailát arról, hogy 30 percen belül ott vagyok érte.
Berohantam a stúdióba, és naiv módon egyből Damon irodájába mentem. Halkan bekopogtam, és hamarosan ki is nyitotta nekem az ajtót. Láttam rajta, hogy nem lát szívesen, de intett a fejével, hogy mondjam gyorsan, amit szeretnék.
- Lailáról van szó, ő egy számom...
- Tudom, hogy a lányod - vágott közbe nyugodt hangon.
- Mi? Dehogy. Laila a húgom. Honnan szedted ezt a faszságot? - kérdeztem kissé idegesen.
- Az egyik táncos mondta nekem. Na mindegy, folytasd.
- Szóval Laila rossz buszra szállt fel, és muszáj érte most azonnal elmennem. Tudom, hogy ezért most kirúgsz, de segíteni biztosan nem fogsz nekem. Úgyhogy csak közölni akartam, hogy azt csinálsz, amit akarsz.
- Anne, segítek neked, ha megteszel cserébe valamit. Egy bálra kéne kísérő, és te tökéletes lennél. Nem kell semmit se csinálnod, csak szépen felöltözni, és mosolyognod a kamerákba - közölte nyugodt hangon.
Komolyan? Én egy bálon?
Bocsánat, ha ez most egy kicsit összecsapott lett, de most már hozni akartam nektek egy részt. Nem ígérem, hogy hétköznap is gyakran fogok írni, de azért megpróbálom.
YOU ARE READING
Fogj erősen!
RomanceAnnabelle Storm minden álma, hogy világhírű táncos legyen, és úgy tűnik, hogy egyre közelebb jár ehhez a céljához. A lány élete egy szempillantás alatt gyökeres fordulatot vesz. Egy új város, egy hatalmas lehetőség és... egy öntelt, bunkó, gazdag (é...