chapter 4

3 2 0
                                    

Skip...

Di pantai...

"Mummy ada barang lagi ke nak angkat"tanya neyoung yang nampak puan park yang ada di belakang bonet kereta.

"Dah habis dah... Kamu pergi tolong yang lain susun makanan. "Puan park

"Okay "neyoung

Neyoung pun berjalan ke arah mereka yang sedang siapkan makanan. Neyoung pun pergi menolong keempat orang tu. Termasuk jimin. Neyoung yang hampir mengambil satu bekas makanan itu dipegang oleh jimin. Tangan mereka tersentuh antara satu sama lain. Mereka berpandangan.

"Ehem" neyoung terus menarik balik tangannya dan buat muka tak bersalah.

Jimin pun ambik bekas tu dan letakkan di sebelah nasi kosong yang dihidang tadi.

"Okay... Semua pun dah siap... Jadi.. Sapa yang makan, makan dulu dan sapa yang nak mandi, pergi la.. "Puan lee

Neyoung pun berjalan menghampiri dengan tepi laut. Ombak yang sedikit kuat itu menyibah seluar fit neyoung. Neyoung abaikan. Jimin yang tengah makan kuih di atas tikar bersama keluarga hanya memerhati neyoung dari jauh.
Neyoung yang sedang berjalan di tepi laut tu mengabaikan jimin yang tengah memerhatikan dia dari tadi. Jimin pun memandang ke arah bekas untuk ambik lagi satu kuih. Tiba-tiba satu ombak yang Agak besar muncul dan menarik neyoung jatuh ke dalam laut. Neyoung meminta tolong sambil tangannya mengibas air laut.

Puan park yang ternampak neyoung hampir lemas tu terus menjerit sambil jari telunjuknya menghalakan ke arah neyoung.

"Neyoung!!!! "Puan park

Jimin memandang ke arah laut. Matanya terus membulat. Tanpa pikir apa apa, jimin pun berlari ke arah laut lalu terjun di dalam laut tersebut. Jimin sempat jugak memaut leher neyoung lalu di bawa ke darat. Neyoung di situ dah tercungap-cungap dan fobia dengan apa yang dah jadi tadi.

'Huh... Nasib baik aku hidup lagi'desis hati neyoung.

"Chagi... Chagi buat apa sampai jatuh dalam laut tu... Tau tak oppa risau. Kalau jadi apa apa kat chagi macam mana. Sapa nak tunggung? " jimin meninggikan sedikit suaranya.

Keluarga mereka datang ke arah neyoung dan jimin. Terdengar bualan dari neyoung dan jimin.

"Ish, kau tak payah selamat kan aku tadi." neyoung

"Apa yang neyoung kata tadi? " puan lee

Neyoung yang baru tersedar apa yang dia kata tadi. Dia pun terus menukar topik nya.

"A-aniyo.. S-saya takut tadi. T-tu yang terlepas cakap" gagap neyoung

"Auh.. Ingatkan kamu bergaduh lagi"puan lee

"Tak ade la.. Kan oppa?" bohong neyoung

Jimin hanya tersenyum. Jimin terus mengangkat neyoung dan bawa ke arah tikar makan. Jimin menyelimut badan neyoung dengan jaket tebalnya.
"Chagi nak makan apa? "Tanya jimin

Manakala yang lain tengah makan sambil gelak lagi.

"Apa apa ja" neyoung

Jimin mengambil kek coklat dan masukkan ke dalam piring. Jimin mencedok sesudu kek lalu menyuapkan ke dalam mulut neyoung. Neyoung hanya akur.

I'm Sorry[ I Will Miss You]Where stories live. Discover now