chapter 17

3 0 0
                                    

Jimin pov...

Hari ini hari yang paling memenatkan. Aku terpaksa hantar jisoo pulang ke rumahnya sebab pening katanya.. Mungkin dia tak berapa sihat. Aku membuka laci meja di sebelah katil ku lalu mengambil sebuah buku berwarna hitam. Aq mula membuka buku tersebut. Terpapar gambar perkahwinan aku dan neyoung. Neyoung yang tersenyum manis di dalam gambar tu.

"Haahh.. Mesti dia sekarang dah bahagia kan? " aku meniti wajah neyoung dan usap perlahan gambar tu. Air mata mula bertakung di tubir mata.. Aku sayang sangat kat neyoung sejak eomma dan appa kenalkan aku pada dia. Tapi tak sangka dia tak boleh nak terima aku masa tu. Tak pa la... Aku dah pun lepaskan dia. Biar aku sedih, sakit asalkan dia bahagia..

"Uhuk uhuk! " aku menekup mulutku dengan tapak tangan kiri dan tangan lagi satu memegang dada yang makin sakit ni. Kemudian tangan kanan ku meraba permukaan meja untuk mengambil ubat. Lepas ja ubat di tangan, aku terus rebah tak sedarkan diri.

End jimin pov...

Eomma dan appa jimin pov...

"Oppa! " puan park

"Nae" tuan park

"Ada nampak charger laptop saya tak? " tanya puan park kepada suaminya

"Bukan ka tadi awak cas laptop awak kat bilik jimin sebab suis bilik tu terbakar? " tuan park

"Ouh.. Yela.. Ha okay" puan park naik ke atas manakala tuan park ke dapur lalu mengambil air.

Puan park membuka pintu bilik jimin perlahan. Nampak jimin yang sedang baring di atas katil. Jadi, puan park ingatkan jimin sedang tidur. Puan park mengambil charger nya di suis sebelah katil jimin dan puan park ternampak ada botol kecil di tangan jimin. Puan park cuba menarik badan jimin. Mata puan park membulat melihat tapak tangan kiri anaknya penuhi dengan darah pekat.

Puan park menjerit memanggil suaminya.

"Oppa!! " puan park

Tuan park yang baru saja masukkan air ke dalam mulutnya terus tersembur dengar puan park menjerit. Tuan park segera membalas panggilan puan park.

"Nae apa yang awak dari tadi menjerit ni? " jerit tuan park dari bawah.

"Jimin oppa.... Palli! " puan park

Tuan park yang masih blur disitu terus naik ke bilik jimin. Tuan park terkejut melihat keadaan jimin yang dah semakin teruk. Tuan park memanggil pengawal nya dan suruh angkat jimin masuk ke dalam kereta nya.

I'm Sorry[ I Will Miss You]Where stories live. Discover now