Yeni bölüm olmadığını bölüm başlığından anlamışsınızdır zaten, bu yüzden direk konuya geçiyorum :)
Şimdi sizin de bildiğiniz gibi wattpadde binlerce kitap var. Benim canım okuyucularımdan bazıları benden kitap önerisi istemişlerdi. Onlara o zamalar sadece okuma listelerimi önermiştim ama şimdi gönül rahatlığıyla okumanızı istediğim bir kitap var.
Benim bu kitabı yazmamda en büyük destekçim olan, hayatımda sahip olduğum en iyi arkadaşlardan birisi ve bana her defasında yardım eden en yakın arkadaşım mrssalvatore16 kitap yazmaya başladı :D
Bu benim aylardır beklediğim bir şeydi ve sonunda oldu. Arkadaşım ben bu kitabı yazarken bana her zaman iyi yönde baskı yaptı. Ona ne kadar teşekkür etsem az.
Onun bana destek olduğu kadar bende ona destek olmak istiyorum. Siz de benimle birlikte destek olursanız çok sevinirim. Yani tabiki kesinlikle okuyun gibisinden bir şey demiyorum sadece okumanzı taviye ediyorum.
Emin olun okumaktan zevk alacaksınız çünkü arkadaşımın hayal dünyası baya bi gelişik ve eğlenceli. İstemez misiniz benimle birlikte başka bir kitapta kopmayı :D şahsen ben isterim, yani bir düşünsenize bu kitapta yazar benim ve bu yüzden yorumlardan bazıları her ne kadar yarım saat gülmemi sağlayıp bazılarında gözümden yaşlar akıtsada yazar imajımı korumam lazım jkljklj
Sizde farkındasınızdır ki ben yorumlara cevap vermiyorum. Hepsini okuyorum ama haksızlık olmasını istemediğimden cevap veremiyorum. Orada böyle olmayacak, yorumlarda bende sizden biri olacağım. Aramızda kalsın ama yorumlarda çok güzel laf yaparım ;)
Ben bunları yazarken 'banane bundan ya' gibisinden düşünen arkadaşlar olabilir ama söylediğim gibi bu sadece bir öneri. Ama altını çiziyorum; eğer okursanız hem beni hem de mrssalvatore16'yı çok mutlu edeceksiniz!
YALNIZ PRENS- MRSSALVATORE16
Desteklerinizi bekliyoruz :*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YALNIZ DEĞİLSİN
Teen FictionLisede havalı havalı üyesi olduğum bir grupla ortalıkta takılmam gerekirken neden üyesi olduğum grupla birlikte sayısız kere rezil olmuştum ki ben... Doruk denen çocuğun ve hep onun arkasında dolaşan ördek sürüsünün bizimle alıp veremediği şey neydi...