Şimdi size 2 tane duyurum var. Birincisi finalle alakalı. Hepinizin bildiği gibi önümüzdeki bölüm final. Bu hikaye ilk göz ağrım (ciddi anlamda gözümün ağrıdığı zamanlar oldu :D) Finali öyle hemen yazıp atmak istemiyorum. Geçen senenin Kasım ayında başlamıştım bu hikayeye ve yaklaşık 1 senedir de devam ediyorum.
Final benim için çok özel ve final için süper planlarım var. Final bölümünü uzun yazmayı düşünüyorum. Hatta baya uzun yazmayı düşünüyorum. Yani şöyle bi 30-40-50 artık elimden ne gelirse. 20 sayfanın altında olmayacak inşAllah.
Yani bölüm en az 1.5 ay sonra gelecek. Yazmak okumak kadar kolay değil. Şu an 1.5 ayı okuduğunuzda büyük ihtimalle büyük bir şok yaşadınız ve hala da yaşamaya devam ediyorsunuz ama elimden ancak bu kadarı gelir. Benimde okulum, derslerim, ailem, arkadaşlarım var. Hepsine ayırmam gereken zamanlar var. Benim saatlerimi ayırarak yazacağım final bölümünü okumak sizin en fazla yarım saatinizi alacak. Anlayışlı olacağınızı umuyorum.
Final 1.5 ay sonra!
Gelelim 2. duyuruya. En yakın arkadaşımın yazdığı Yalnız Prens kitabına bu kitaptan giden bir karakter var. Transfer edilen kişimiz Furkan :D Hatırlamayanlar için hatırlatma; Hani şu kumral, yeşil gözlü, basketbol takımının kaptanı, yakışıklı, sürekli sırıtan ve Hazal'ın kuzeni olan Furkan varya işte ondan bahsediyoruz.
Furkan ekşınlı ve sırıtmakla geçen hayatına artık Yalnız Prens'te devam edecek.
MRSSALVATORE16 - YALNIZ PRENS
Yalnız Prens kitabını okumayanlar bence kesinlikle okumalılar. Şimdi reklam yapıp en yakın arkadaşımın kitabını övmekten ziyade cidden iyi bir kitap. Gerek anlatım tarzı olsun gerek konusu her yönden muhteşem bir hikaye. Zaten konusu çok farklı. Ben şimdiye kadar wattpadde hiç öyle bir konuya rastalamadım. Şu anda 110 sayfa.
Of alttan alttan gidin okuyun mesajı vermek beni baydı. Yabancı yok zaten biz bizeyiz. Gidin okuyun kitabı. Hem güzel bi kitap okumuş olursunuz hem de arkadaşımın emeğininin karşılığını almasında yardımcı olursunuz. Bu da biraz ciddi kaçtı sanki, neyse siz anladınız beni. İsteyen okuyabilir benden tescilli ;)
Aklımda size söylemek istediğim bir sürü şey vardı ama aklıma bu kadarı geldi. Hatırlayınca söylerim artık. Kendinize iyi bakın YANATİC TAYFASI :D :*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YALNIZ DEĞİLSİN
Teen FictionLisede havalı havalı üyesi olduğum bir grupla ortalıkta takılmam gerekirken neden üyesi olduğum grupla birlikte sayısız kere rezil olmuştum ki ben... Doruk denen çocuğun ve hep onun arkasında dolaşan ördek sürüsünün bizimle alıp veremediği şey neydi...