YAZARINIZ HEYECAN YAPTI :D

63.3K 756 47
                                    

Yine yeni bölüm değil ve siz yine beni dövmek istiyorsunuz ama bu yazıyıyı yazmasam içimde kalırdı jkljkjk Ya Allah'ım ya, şu an o kadar mutluyum ki ne yazacağımı bile bilmiyorum.  Sadece yazmak istedim. 

1 MİLYON OLMUŞUZ :D

İnanabiliyor musunuz 1 milyon! yani tabi inanırsınız ki zaten olmuşuzda ama ne biliyim ya 1 milyon :O

Aranızda gerçek hayatta tanışık olmadıklarım var. Hatta benim arkadaşlarım hariç hiçbirinizle tanışık değiliz ama mesajlarda baya bir samimiyet kurduğum kişiler var. Onlara da buradan teşekkür ediyorum. Bana kendimi 1 numara gibi hissettirip ilham kaynağım oldular :D 

Bu kitabı yazarken bölüm attıktan sonra her dakika girip kaç vote olmuş, yorumlara neler yazmışlar, bu bölümü sevmişler mi, bu yorumu yapan neden böyle düşünmüş, acaba orada duyguyu verememiş miyim.. ..gibisinden sorularla yaşadım. Yani bu kitap artık hayatımın bir parçası oldu gibi bir şey. 

Bunları buraya yazıyorum. Muhtemelen çoğu kişi okumayacak ama bir kaç kişi okusa bile sevincimi paylaştığı için mutluluk duyarım.

Gerçek hayatta bana her zaman destek olan, iyi günümde kötü günümde beni asla yalnız bırakmayan canıma arkadaşlarıma teşekkür ederim. Allah'ım ne günlerdi ya her gün yeni bölüm diye başımın etini yiyordu özellikle bir arkadaş ;)

Yeni bölümü attıktan sonra diğer gün bana bölüm sonundaki heyecanlı yerden sonra ne olacak diye soran sarı şekerime ;) mantıklı yorumlarıyla bana yol gösterip hep iyi hissetmemi sağlayan beyazıma ;)

Neyse işte kısaca tüm okuyucularıma teşekkür ederim. İyi varsınız, iyi ki beni yalnız bırakmadınız :D 

SONUÇTA KİTABIMIZIN ADI 'YALNIZ DEĞİLSİN' ÖYLE DEĞİL Mİ ;)

Ha bu arada az kalsın unutuyordum. Geçen bölümde canım okuyucularımdan bir tanesi 'Yalnız Değilsin ailesine bir isim bulsak' gibi bir öneride bulunmuş. Bu güzel fikri bulduğu için AsyahanKarde'ye selamlar :)

Bencede harika bir fikir. Aslında benim de aklımdaydı ama buna yalnız karar vermek istemedim. Sonuçta buralara kadar birlikte geldik. İnşallah da birlikte devam ederiz çünkü biz YALNIZ DEĞİLİZ, öyle değil mi ;)

Bu özel bölümün altına herkes bulduğu isim önersini yazarsa çok mutlu olurum. Aklıma gelmişkende söyleyeyim; arkadaşımın kitabına destek olduğunuz için teşekkürler. Bizi varlığınızla çok mutlu ettiniz.

Yeni bölüm soranlar içinde, doğrusunu söylemek gerekirse bir kaç gündür hiç ilham gelmiyordu sürekli boş boş klavyeye bakıyordum.  Anormal bir şey değil bazen yaşadığım bir şey aslında ama merak etmeyin bu 1 milyon olayından sonra kendimi toparladım :D Ne zaman gelir emin değilim ama sizi çok bekletmemeye çalışacağım.       

Hadi bakalım o güzel fikirlerinizi okumak için sabırsızlanıyorum..

YALNIZ DEĞİLSİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin