ÖHÖ ÖHÖ

37.9K 877 55
                                    

Siz sormadan ben söyleyeyim. Yeni bölüm cumaya inşallah. Şimdi gelelim asıl konuya. Uzatmadan anlatmaya çalışacağım. Şu sırlaral en çok sorulan 3 soruyla başlayalım.

- Yalnız Değilsin 2 olacak mı?

+ Yalnız Değilsin 2 olmayacak. Yaklaşık 4 bölüm sonra da final var zaten. 

- Finalden sonra özel bölüm gelecek mi?

+ Hayır gelmeyecek. Final olacak onun ardından bir veda konuşması yapmak istiyorum ve  Yalnız Değilsin vedamdan sonra noktalanacak.

- Yalnız Değilsin bittikten sonra yeni kitap yazmayı düşünüyor musun?

+ Bu konuda biraz karışığım açıkçası. Yalnız Değilsin'i yazmak beni yordu çünkü ne sezon finali yaptım ne de 1.5 haftadan fazla ara verdim. 9 aydır ortalama olarak her üç günde bir yeni bölüm atmışım. E haliyle de baya yoruldum. Wattpadden pek uzaklaşabileceğimi sanmıyorum. Zaten uzaklaşmayacağım da genelde buralardayım. Sadece belli bir süre hikaye yazmıyor olacağım. Yalnız Değilsin final olduktan sonra kendime dinlenmek için zaman tanıyacağım. Kendimi toparladıktan sonra yeni kitap yazmayı isterim ama kesin bir şey yok. Büyük ihtimalle yazarım ama yine de ihtimalden öteye geçmiyor. 

--

Söylemek istediğim bir şey daha var. Size bir kitap önermek istiyorum. BAĞLANMAK YASAK. Çok sevdiğim bir arkadaşım yazıyor ve sizlerinde okumasını çok isterim. Bana her şekilde çok yardımı dokunmuştu. Çok seviyorum kendisini :D Tam bizim kafadan (benim kafadan olanlara) Okuduğunuza pişman olmayacaksınız. Kitap şu an 100 sayfayı geçmiş durumda, yani öyle kısa bir şeyde değil. Umarım emeğinin karşılığını alır, mysticlovee'ye sevgiler <3 okumak isteyenler için adını ve yazarın adı;

BAĞLANMAK YASAK- MYSTİCLOVEE

--

Bir de sizden bir ricam var. Lütfen finale kadar olan bölümler için bana yb ne zaman diye sormayın. Biliyorum ne zaman geleceğini merak ediyorsunuz, o gün özellikle okumak için giriyorsunuz, sabırsızlanıyorsunuz falan anlıyorum ama lütfen beni de anlayın. 

Bu kitaba 9 aydır emek veriyorum ve güzel bir şekilde noktalamak istiyorum. Yani şu son bölümlere özellikle dikkat edip en iyisini çıkarmak istiyorum. Ben bölümü attıktan sonra lütfen sadece bölümle ilgili yorumlar yapın. yb ne zaman gibi sorular sormayın. 

Zaten şunun şurasında finale ne kaldı ki. 4 bölüm falan. Sizi çok bekletmeden atıyorum zaten bölümleri. Bu yüzden bana bir daha yb ne zaman diye sormamanızı rica ediyorum. Umarım ne demek istediğimi anlamışsınızdır :)

Aslında içimden geçen çok fazla şey var ama uzun olunca okumuyorsunuz malum jkljkj hatta bunu da okumayanlar olacak ama neyse. İçimdekileri veda konuşmasına bırakıp gidiyorum.. 

Ha bu arada aklınıza takılan soru falan varsa bu bölümün altına, mesaj panoma, özelden  sorarsanız yanıtlamaya çalışırım. Hatta kolaylık olsun, merak ettiklerinizi bu bölümün altına da yazsanız cevaplayacağım inşallah.

Seviliyorsunuz Yanatic Tayfası :*

YALNIZ DEĞİLSİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin