נקודת מבט עומרי
קמתי בבוקר אחרי שהשעון המעורר שלי צלצל לפחות 15 פעם.
אני שונא את הבוקר אני ממש לא בן אדם של בוקר, אני שונא לקום מהמיטה הגדולה והנוחה שלי, לצאת משמיכת הפוך הנעימה שלי שמכסה את גופי.
המיטה שלי, המקום האהוב עליי לשם אני לא מביא את הבנות אני לוקח אותן לחדר אורחים, המיטה שלי היא רק שלי ואף אחד לא רשאי לישון שם, פעם הייתי מרשה, רק לה הייתי מרשה אבל זה השתנה היא החליטה לצאת מהארץ עם הוריה ואותי היא השאירה פה לבד האקסית שלי, בגללה נהייתי סטוציונר, הכל באשמתה, אבל בואו נדבר על ההווה ולא על העבר.
אחרי בערך חצי שעה שאני שוכב במיטתי מסתכל בכל רשת חברתית אפשרית עונה לכל מה שביקשו ממני או שאלו אותי, אישרתי בנות שרצו לעקוב אחריי כמו כל בוקר, ואז סוף סוף קמתי מעיף את השמיכת פוך הגדולה והנעימה שלי ממני, מתיישב על המיטה הזוגית שלי משפשף את עיני קלות מתמתח וקם למקלחת שבחדרי, תמיד אהבתי לטפח את עצמי להתקלח כל בוקר במים החמימים והנעימים, לצחצח את שיני עד שהם לבנות לגמרי.משחת השיניים הלבנה הונחה בשלמות על המברשת החשמלית שלי והתחלתי לעבור על שיני ככה במשך שלוש דקות שלמות חושב מה הולך להיות היום הרי היום אנחנו נתחיל את שנתנו האחרונה בתיכון, כיתה י״ב.
סיימתי לצחצח את שיני ולשטוף את פי עם מי הפה החריפים בטעם מנטה שעשו לפי ריח יותר טוב, שטפתי את פניי וחזרתי לחדרי הגדול במיוחד רואה את המנקה שלי מסדרת אותו כבר, השולחן כתיבה שהיה בחדרי היה מסודר לגמרי אחרי שאתמול היה מבולגן, ספרי הלימוד של השנה החדשה היו מונחים בצורה מסודרת כמו שאני אוהב, מיטתי שהייתה מבולגנת לפני כמה שניות כבר הייתה עם מצעים חדשים עליה מתוחים כמו שאני אוהב סדין לבן, כיסוי שמיכה אפור וכריות אפורות, כל בגדי שהיו מפוזרים בחדר מאתמול או בגדי שהיו בסל הכביסה כבר לא היו יודע שהמנקה כבר הספיקה לקחת אותם לחדר כביסה שלנו מכינה אותם למכונה, המראה הגדולה שלי הייתה נקייה מתמיד והשידות משתי צידי מיטתי היו ריקות כאילו לא היה כוס מים עליהם עד לפני חמש דקות כמו ששמים לי כל ערב לפני שאני הולך לישון למקרה שאתעורר ואהיה צמא.
ביקשתי מהמנקה שלי לצאת מחדרי מסתכל על ארוני הגדול, כן אפשר לומר שאני אוהב בגדים, אני אוהב להתלבש יפה ולהראות טוב, ולמי שלא טוב לו יום טוב לו.
הוצאתי חולצה לבנה שתהיה צמודה לגופי בגלל שריריי וג׳ינס כחול מניח אותם על מיטתי שהייתה ממול הארון.נכנסתי למקלחת מתענג על המים החמים שזרמו מעל ראשי וגרמו לגופי להישרף ולעלות אדים בכל המקלחת הגדולה שלי, שטפתי את השמפו והסבון גוף שלי יוצא מהמקלחת שם מגבת רק על מותניי שתכסה את איברי יוצא מהמקלחת המלאה אדים והולך לכיוון מיטתי מנגב את שיערי בעוד מגבת מבלגן אותו יודע שעוד מעט אהיה כבר חייב לסדר אותו כי אם לא אשתגע.
YOU ARE READING
מלאכי האהבה
Akcjaסיפור אהבה ואקשן על זוג נערים צעירים שחברם הטוב המשותף נחטף, הם משתפים פעולה למרות שהם לא סובלים אחד את השניה, הם מחפשים דרכים להציל את חברם הטוב, בדרך משותפת הם יצילו אותו או שבעצם לא??. מה יקרה שהיחסי שנאה שלהם יהפכו ליחסי אהבה??. מה יקרה שאחד מהם...