4

6.9K 394 534
                                    

"Sakin ol güzelim." Zayn April'ın saçlarını okşarken konuştu. April'ın iç çekişleri devam ediyordu.

"Onu benden daha çok seviyorsun." dedi, artık gözleri kanlanmıştı ama ağlamayı bırakmıyordu.

"Onu sevmiyorum, tanımıyorum bile!" dediğinde April başını iki yana salladı.

"Ama bugün hemen onun yanına gittin."

"Ne yapmamı bekliyordun? Onu yaktın April."

"Onun tüm bacağına dokundun."

"Yandı çünkü!" diye bağırdı Zayn. Artık boynundaki damarlar kendini daha çok belli ediyordu, sinirlenmeye başladığını anlamıştı April.

"İyi oldu!" dedi April kendini tutamayarak. Rina'yı fazlasıyla kıskanıyordu, Rina'yı kendine göre daha zengin daha güzel olarak görüyordu, tabii en önemli etken Zayn ile evli olmasıydı. "Hem belki de bilerek yaptım!"

"Sen tam bir orospusun o zaman." dedi Zayn nefretle. "Bunu bilerek yaptıysan sen gerçekten tam bir orospusun." April'ı omzundan sertçe ittiğinde April dengesini sağlamakta güçlük çekti.

"Ben bunu yanlışlıkla yaptın diye onun yanına gitmiyorum senin yanında kalıyor, seni mutlu etmeye çalışıyorum ama eğer sen bunu kasten yaptıysan-"

"Ne olur?" dedi April meydan okuyan bir tavırla.

"Zamanımı seninle boşa harcamışım!"

"Seni ne kadar sevdiğimi görmüyorsun aptal!" April son sesiyle bağırdı.

Ama Zayn bir rüzgar gibi çıkmıştı evden. Arabaya atlar atlamaz eve gitmişti. Aklında o kadar çok düşünce vardı ki...

Eve gelen misafirleri önemsemeden üst kata çıktı ve kendini hızla odaya attı. Kapının sert kapanışıyla daha az önce uykuya dalmış olan Rina sıçrayarak uyandı. Zayn gömleği ve pantolonunu hızla çıkarırken Rina ne olduğunu anlamak ister gibi ona baktı. "Sorun annem mi?" dediğinde Zayn düştüğü duruma gülmek istedi, hayır sorun sevgilisiydi.

"Hayır." dedi Zayn ama Rina buna inanmamıştı.

"Ne dedi sana?"

"Anneni görmedim bile." dedi Zayn ve büyük adımlarla Rina'nın yanına gitti.

Rina'nın yanındaki boşluğa oturup bacağını açtığında yanan yerin üzerinin kapalı olduğunu gördü, üzerinde sadece iç çamaşırları vardı demek onun için çarşafa sıkı sıkı sarmıştı kendini. Zayn beyaz temiz bir bezin altındaki bacağının kırmızılaşmış olduğunu fark etti. Gözlerini bedeninde gezdirdikten sonra yüzüyle buluşturduğunda Rina'nın yüzününde kırmızılaşıyor olduğunu gördü.

Dudakları öpülmek için Zayn'in aklını başından alırken Zayn uzun bir bakışmadan sonra kendisini Rina'ya yaklaşırken buldu. En fazla ne olabilirdi ki? Rina küser ve bir hafta konuşmazdı. Bu önceden yaşanmıştı çünkü Zayn onu öpmeye yeltendiği için Rina ona küsmüş ve yüzüne bile bakmamıştı, ya da bakamamıştı, utançtan. Dudakları birleştiğinde Rina'nın gözlerini kapatması Zayn'in dikkatinden kaçmamıştı. Rina dudaklarını araladığında Zayn ona biraz daha yaklaştı ve bir eliyle yataktan destek alırken diğer elini Rina'nın çıplak tenine koydu. Dudaklarını ayırıp boynuna götürdüğünde Rina kafasını geriye atıp Zayn'e yer açtı.

Rina'ya neler oluyordu?

Bir buçuk yıldır evliydiler ve bu ilkleri olacak gibiydi. Rina'ya her ne oluyorsa Zayn bundan hoşlanmıştı, işleri bitince Zayn sanki tüm sinirini Rina'nın içine bırakacakmış gibi hissetti. Zayn Rina'nın bacakları arasına girdiğinde Rina kısık sesle mırıldandı. "Zayn." Zayn dudaklarını Rina'nın göğüslerine getirdi. Rina bundan huylanmış gibi kendini kastı.

"Zayn." dedi Rina tekrardan Zayn bundan hoşlanmıştı. Seks sırasında adının söylenmesinden hep hoşlanırdı.

Zayn Rina'nın boynuna gömülecekken Rina onu çene kemiklerinden tuttu ve yüzlerinin birleşmesini sağladı. İkisi de sadece iç çamaşırlarıylaydı ve Zayn için bundan daha uygun bir zaman olamazdı. Rina dudaklarıyla Zayn'in dudaklarına öpücük kondurdu ve acıyla konuştu. "Bacağımın üzerindesin ve çok acıyor." Zayn bir küfür savurup onun üzerinden kalktı tam gidecekken Rina Zayn'in elini tuttu.

"B-başka zaman."

Zayn bu söylediğine yarım ağız güldükten sonra kıyafet odasından spor kıyafetlerini giydi ve boksa gitmeden önce son kez Rina'nın bedenine baktı ama içinde görmezden gelemediği bir aldatma hissi vardı.

-
AKLINIZDA YAVAŞ YAVAŞ BELİRMİŞTİR SİZCE APRIL MI RINA MI??

#ZAPRIL

#ZINA

dilemma | zmHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin