7

88 11 4
                                    

- Aduc laptopul din camera mea, și stăm aici jos la recepție că e Wi-Fi mai bun, ok? mă întreabă Chad.

”Să nu vină Anna, să nu vină Anna. Anna o să te omoare. Cum ai putut să-i faci așa ceva?!„

- Umm, desigur. îi zic rapid.

El pornește către scări uitându-se la mine. Oh, stai, vin și eu?! ... Îmi deschide ușa către scări, se vede că e gentleman. Doamne, dacă mai continui cu replici dinastea, o să mă sparg de râs. Acum cine știe ce crede Katy. Doamne, dar dacă ne-ar prinde Anna, cred că m-ar urî mereu. De ce mă bag mereu în foc?! Trebuia să vorbesc și eu cu el, că nuuuu. Nu se poate fără probleme. Acum poate te place pe tine. De ce mereu vorbesc la persoana I și a II-a? Ugh, sunt așa ciudată. 

-Știi, jos s-ar putea să nu prindem Wi-Fi, deci ar trebui să mergem într-o cameră, iar la mine crede-mă că nu putem, după cum ți-am mai zis de colegul ăla care pute, și mna, mai sunt și alții, și după comentează de noi, și mna, putem face la tine? mă întreabă.

Cineva să îmi adune ochii de pe jos, că mi-a picat fața. Cumva tocmai m-a invitat în camera mea, să stăm SINGURI, DOAR NOI DOI!!!??? Și a zis NOI. DE NOI. AR COMENTA! DE CE AR COMENTA?! Pentru ca și tu ai face-o, proasto. M-a invitat să stau singura, cu el. El, m-a invitat. În camera mea. Ok, exceptând faptul că e ciudat, de ce naiba vrea doar noi doi. Nu i-a fost de ajuns ca a sarit pe mine in public?! Ok, nu mă puteam abține să nu mi-o zic. Adică, o grămadă de băieți drăguți ne-au văzut. Nu că m-aș plânge , dar eram toată roșie. Doamne, de ce mi-a trebuit mie acțiune?! De ce m-am plâns că nu s-a întâmplat nimic până acum în concursul ăsta! DE CE!!!

- Umm, desigur, doar că e mizerie, și dezordine, și mna.. îi răspund rușinată .

- Nu-i nimic, merg să îmi aduc tabla și piesele, și facem pe laptopul tau, ok? mă întreabă el zâmbind.

Oh my fuck. Cred că visez. Și sigur mă voi face și de râs. 

Katy pov.

Nebunii ăia doi au plecat. Doamne, deci am crezut că mor când i-am văzut fața lui Tay când Chad a venit așa peste ea. Eu și Cassie am mai stat jos la recepție și jucam cărți , când nebuneii ăia doi au plecat. Doamne, deci jur, erau atât de drăguți. Bine că nu era și Anna aici. Adică, și când era ea, așa se uita Chad la Tay. Când erau încă aici, eu și Cassie tot faceam glume ca ni-l fura pe Chadisor si doamne, dar chiar erau draguti.

*Peste doua saptamani*

- Conversatie intre Tay si Anna Pe Facebook -

 .....

A:- Tay, mi-e frica, imi trimit cereri arabii!

T:- Fix.

A:- Fani de la City pt ca Etihad e din Arabia Saudita si sponzorizeaza echipa.

T:- Aham, misto.

A:- Imi trimit mesaje ciudate.

T:- Blocheaza-i.

A:- De ex: Rahul Hari: how u single,I am Man City fan,are u thong girl. WTF???

A:- 3 intrebari stiupide.

A:- Iar pe poza de profil scrie I love big sexy girls.

A:- WTF?????

A:- Pedofil?

T:- Poate.

Blah

Blah

Blah (conversatie neinteresanta pana cand)

T:- Chad e ateu?

A:- Ce e ateu?

T:- Cauta pe net.

A:- Unde?

T:- Pe Google...

A:- Nu crezi in Dumnezeu?

T:- Ma intrebi?

A:- Ateu=nu crezi in Dumnezeu?

T:- Da.

A:- Chad nu e ateu, doamne Tay!

T:- Uita-te pe profilul lui.

A:- Poate a scris din gresala.

A:- Da ma chiar.

A:- Ce naiba?

T:- Acum iti mai place de el?

A:- Ce s-a intamplat?

A:- Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa BUDIST!

T:- Anna, cauta pe net ce e budist.

A:- Crede in BUDA.

T:- Anna, sa fi ateu inseamna sa nu crezi in nici un Dumnezeu.

T:- Na acum iti mai place de el ?

A:- OMG!

A:- Tay, care e clubul iubitoarelor de Chad?

T:- Umm, cred ca e format din fetele care il ”iubesc” pe Chad.

A:- Uita-te la ce poza a dat like!!! ~link~

T:- Mda, eu ti-am zis ca e ateu.

A:- Tay, asta nu e Chad!

T:- ... Ba da.

A:- Ce e aia corason?

T:- Inima, de ce?

A:- NU POT SA CRED CA TOTUL S-A TERMINAT ASA !!!!!!!!!

T:- Adica?

A:- E ATEU!!!

T:- Deci nu iti mai place?

A:- Imi vine sa plang.

....

A:- ADIO CU CHADISOR!

T:- Mi-l dai mie? Rofl.

A:- Ceeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee??????????????????????///

T:- Glumeam.

....

Taylor pov.

OMFG!!!

Sunt atat de AWSOMEEEE. Nu pot sa cred ca am facut-o pe Anna sa renunte atat de usor. De ce nabai nu i-am zis de mai de mult ca Chad e ateu? Pff, si reactia ei. OMG, ma simt atat de bine. Partea buna e ca eu n-am nimic cu faptul ca el e ateu.

~Peste doua sapramani~

T:- M-ai mintit! 

A:- A fost o gluma!

T:- Da, o gluma ca sa ma fraieresti ca sa-ti zic ce s-a intamplat atunci!

A:- Dar mie chiar nu-mi mai place de Chad!

T:- N-am de unde sa stiu, la cum m-ai mintit.

*In editare *Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum