12

26 6 0
                                    

Norm life baby "we're white and oh so hetero and our sex is missionary."
Norm life baby "we're quitters and we're sober our confessions will be televised."

You and I are underdosed and we're ready to fall
Raised to be stupid, taught to be nothing at all

I don't like the drugs but the drugs like me
I don't like the drugs, the drugs, the drugs

Norm life baby "our god is white and unforgiving we're piss tested and we're praying."
Norm life baby "I'm just a sample of a soul made to look just like a human being."

Norm life baby "we're rehabbed and we're ready for our 15 minutes of shame."
Norm life baby "we're talkshown and we're poiting just like christians at a suicide."

You and I are underdosed and we're ready to fall
Raised to be stupid, taught to be nothing at all
I don't like the drugs but the drugs like me
I don't like the drugs, the drugs, the drugs

There's a hole in our soul, that we fill with dope. And we're feeling fine.

Marilyn Manson- I Don't Like The Drugs (But The Drugs Like Me)

_________________________________

 Stateam pe canapea, uitandu-ma in jur. Nu stiam daca ce vad este realitatea, sau inchipuirea mintii mele. Am intrecut masura. Vroiam sa ajung acasa, dar habar nu aveam unde sunt cu adevarat. Ce-i drept, in jurul meu erau fete mai mult dezbracate, decat imbracate. De ce nu mai recunosc pe nimeni?! Unde au disparut fetele. Aia roscata si inca una... nu le mai stiu numele. Stai, macar era una roscata? Cu greu, am dat de o usa, care ducea spre iesirea din casa. Ce naiba a fost in capul meu?! Simteam nevoia sa plang. Daca m-ar vedea cineva cunoscut acum? La naiba, o sa-mi distrug toata viata in felul asta.

Mi-am scos telefonul din geanta cautand pe cine sa sun. Nu aveam pe cine. Pe mama clar nu, si din toata lista mea de contacte, de majoritatea nu-mi aduc aminte. Aveam impresia ca sunt urmarita. Eram la vreo 20 de pasi de casa, dar nu puteam sa fug. Deabea daca puteam merge. Eram praf. Doamne, ce naiba a putut fi in capul meu. E ora 2 dimineata. Cine o sa-mi mai raspunda?! Deja incepusem sa plang de-a binelea, si fara sa ma mai gandesc odata, l-am sunat pe Jason. Da, l-am sunat pe el, pentru ca vreau sa vina sa ma ia. 

-Alo? spune el somnoros.

-Jason? spun eu suspinand.

-Taylor?

-Poti sa vi sa ma iei? il intreb fara sa gandesc.

-Unde esti? ma intreaba el, auzindu-se ceva fosnete.

-Nu stiu, pe ceva strada Talvinia, sau... habar n-am. E prea departe tablita, si cred ca e cineva pe aici. i-am raspuns repede. 

-Ok, am pornit, ramai la telefon. O sa ajung in maxim 10 de minute.

-Ai grija, te rog!

-O sa am. Apropo, ce cauti acolo? ma intreaba el.

-Poveste lunga. ii spun eu simtind o durere de cap.

-Ramai la telefon, o sa conduc rapid pana acolo.

-Dar sti strada? 

-Pai nu mi-ai spus-o tu? ii simteam zambetul desi stiam ca e ingrijorat pentru mine. 

-Ba da, doar ca ti-am spus ca nu sunt sigura daca e aia...

-Stiu care e strada.

-Alo? 

-Da, mai esti Tay?

-Jason, nu te aud.

Bip.

Nu mai aveam baterie. Grozav. Mi-era frig, eram singura, si aveam nevoie sa merg la baie. Nu-l vedeam pe Jason inca asa ca am decis sa intru in casa. Imi era prea frica. Daca a facut accident? Daca a crezut ca e o farsa? Daca s-a dus la adresa gresita? Simteam cum imi explodeaza capul. Aveam nevoie de apa. Cand dau sa intru in casa, le-am intalnit pe Roxi si Nati. Pareau fericite. Pardon, pareau drogate.

-Taylooor, ce faci? ma intraba Roxi si dupa a inceput sa rada isteric.

Ma simteam inca ametita, si efectul drogurilor nu disparuse complet...

-S-a intamplat ceva? m-a intrebat Nati vazand ca nu raspund.

-Nu chiar... le raspund intr-un final.

-Ia un pahar si ne povestesti. imi spun ele.

Eu de ce nu pot fi asa fericita ca ele?

-Mai avem joint-uri? ma trezesc intreband.

-Desigur. imi raspund fetele zambind.

Dupa ce mi l-am aprins, am inceput sa povestim si sa barfim, si am mai fumat.

Dupa ceva timp, stiu ca a venit un baiat in spatele meu, si m-a tras afara spre o masina. Nu i-am vazut fata deoarece era intuneric, dar stiu ca nici nu am ripostat. Dupa ce am urcat in masina, totul a devenit negru.

-Nota- 

Stiu ca nu am mai postat de aproape o luna, dar am revenit cu un capitol nou. Am avut ceva problema in familie, si mai era si scoala, si antrenamente, si chiar imi cer scuze ca nu am postat. Saptamana asta voi mai posta, si incep sa scriu mai multe capitole si pentru viitor. Chiar imi pare rau, adica ma simt ca naiba ca nu am mai postat de o luna. O sa ma revansez. :'(

*In editare *Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum