10

42 10 1
                                    

           Baietii. Baietii spun ca fetele sunt complicate. Ca nu le vor putea intelege vreodata. Dar ce, ei cred ca sunt usor de inteles? Ei cred ca nu sunt complicati. EI BINE CHIAR SUNT COMPLICATI SI NU AU SENS. Si sunt enervanti. Si unii sunt niste porci. Unii. Altii sunt draguti. Dar toti ajung sa te raneasca. Fie ca vor, fie ca nu, tot o fac. Unii oameni sunt efectiv prosti. Adica serios, si eu mai fac chestii fara sens, dar nici chiar sa-mi bat joc de oameni. Adica, dupa ziua trecuta, noaptea, am inceput sa analizez situatia cu Jason si Chad. Chad nu a facut cam nimic decat sa ma faca sa ma indragostesc de el, ca dupa sa-mi bata joc de mine. Jason e dragut si e ok. Deci, am ajuns la concluzia ca trebuie sa renunt de tot cu Chad. Si sa imi vad de treaba. Da, asta ar trebui. Mi-am facut o promisiune chiar importanta pentru mine, si aveam de gand s-o respect. Adica serios, in dimineata frumoasei zile de sambata, am inceput sa lucrez suplimentar la matematica, ca doar na, Tay fetita cuminte.

              Ascultam eu in liniste muzica si imi lucram exercitiile, pana cand mi se opreste brusc melodia. Il deschid, si vad doar vreo 16 mesaje pe Facebook de la Anna, 7 apeluri nepreluate, 4 de la Anna, 3 de la Rebeca. Cand vroiam sa vad mesajele Annei de pe Facebook, ma suna Rebeca...
-Bu...
-Taylor, nu o sa-ti vina sa crezi ce s-a intamplat. Deci mor. Deci, deci, deci... DOAMNEEEEEEEEE.
-Eu fac bine Rebeca, tu cum mai esti? Ca se pare ca politetea si manierele tale nu prea mai sunt...
-Deci ghiceste. Apropo, are legatura cu tine.
-Scuipa tot.
-Ugh ai noroc ca e prea wow. Deci Chad a întrebat-o pe Anna daca tu il placi!
-Ce?
-Ooo, da.
-Nu, mai zi o data ca n-am inteles.
-Chad a întrebat-o pe Anna daca tu il placi.
-Rebeca, lasa gluma, am crezut ca te-am invatat bine.
-Fă, nu-i nici o gluma.
*Eu citind mesajele Annei in timpul conversatiei*
-Oh doamne e pe bune. ii zic Rebecai.
-Da mă. Deci Anna a vorbit cu mine, ca de la ea stiu.
-Deci nu cred... asta e atat de stupid!
-...
-Deci fix ieri am zis ca termin cu capitolul Chad, dar nuuuu.
-Rofl.
-Eu mai trebuie sa-i si dau un raspuns.
-Cam asa.
Asta a fost total neașteptat. Adica serios, daca nu m-ar placea, de ce mi-ar mai intreba prietenele asta?! O sa-i spun Annei sa-i zica faptul ca mie imi place de el, adica acum e asa dragut.
-Na bine Rebeca, mai vorbim noi.
-Sa ai grija, pa.
... Da, ii spun Annei ca poate sa zica da.
-Deci ii zic da?
-Da Anna. o asigur eu vorbind in difuzorul telefonului.
-O sa-l intreb daca si el te place.
-Oricum o sa zica nu.
-Stai ca acum tastează.
....
-A raspuns!
-Asa-i c-a zis nu?
-Defapt a zis ca se mai gandeste.
...
-Tasteaza....
....
-Stii Taylor, chiar nu conteaza ce crede el despre tine, important e ca tu esti...
- A zis nu, așa-i?
-A zis ca isi iubeste prietena.
-Anna, trebuie sa merg, sa mananc, ok? Te sun in 30 de minute.
-Ok...

Nu am cuvinte. E... un bou. Dar un bou chiar bou. Cum am zis, imi face sperante, ca apoi tot el sa mi le distruga.








Oook, doamne, am pus si eu capitol. Da, intentionam să-l pun acum o saptamana, dar am tot schimbat parti din capitol. E scris pe telefon, si e scurt. E plin de greseli. Dar, cum scrie in titlu, e un capitol special. De ce? Pentru ca prostia asta de carte are 1,000 + vizualizari. De unde atatea? Adica serios, e efectiv oribila cartea, nu are nimic interesant, dar din cauza unei prietene am inceput prima carte (si am sters-o tot din cauza ei, lol) dar acum vaca asta nu mai sta pe Wattpad, si cum am inceput cartea, am zis, macar s-o termin, desi e oribila. Oricum, eu chiar va multumesc ca cititi asta, si e chiar wow ca mna au citit-o pana acum cateva persoane. Si pentru ca acest capitol e atat de scurt, urmeaza maine altul. Si da pe asta il postez, adica chiar o sa fac asta. Oricum, jur ca va iubesc pe tot

*In editare *Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum