~~~~~
פרק חדששש
יש סיכוי שמעכשיו אם אני אספיק אני אנסה לעלות 2 פרקים ביום או לדאוג לשעות מסוימות.
רוב הסיכויים שזה לא יעבוד אבל כל יום או יומיים יהיה לפחות פרק אחד :>
~~~~~~
"כמה זמן הוא שם?" שאל לואי..
הוא נשמע מעט מפוחד.הקול שלו הביע קצת דאגה.זאין נאנח מעט והרכין את ראשו.
"מאז שיצאתי הוא כבר למעלה משעה.אני לא מבין מה הוא עושה שם כל כך הרבה.אני לא לחוץ כרגע אבל כדאי לך לבקר אותו." אמר זאין ודחף את לואי מעט.לואי חייך ונכנס לחדר.
"אתה ואלינור...אתם חמודים יחד..." אמר הארי והמשיך לבהות במסך הטלויזיה.
"באמת? תודה הארי.אני צריך להודות לך על שהכרת לי אותה.היא באמת מדהימה".
"כן...אני יודע.היא הראתה לך מה היא קנתה? את החולצה הירוקה שהיא בחרה?" שאל הארי
"ירוקה? היא כחולה וזה היה ממזמן ו.. רגע אתה לא היית איתה באותו יום?" שאל לואי
"אני מתכוןן- הוו שכחתי.כן היא הייתה כחולה.טעות..טעות שלי..." אמר הארי ודמעה זרמה מעיניו אבל הוא מיד ניגב אותה.ללואי אסור לראות שהארי עצוב.
"אתה שמח שאתה איתה?" שאל הארי.זאת הייתה טעות לשאול.הוא עומד להתפרץ.
"הכל בסדר הארי! אל תהיה כזה פולשני.אנחנו בסדר טיפשון קטן.הכל בסדר." אמר לואי מעט עצבני.
"אני פשוט..פשוט רוצה לדעת אם הכל בסדר ו...והכל בסדר...כן" אמר הארי
"תחייך אליי.אני רוצה לראות את הגומות שלך הארולד." אמר לואי ופלש לשדה הראיה של הארי,מוציא אותו מריכוז ומפסיק את הבהייה הממושכת במסך.
"לא.אני לא מחייך עכשיו.אני לא יכול..אני מתכוןן,כואב לי הפה..הייתי עסוק היום עם..עם הפה." אמר הארי
טיפש,אתה טיפש הארי.מה חשבת לעצמך? עסוק עם הפה? נו באמת.זה מחשיד.גם הטעות עם אלינור וגם זה? עדיף לך לשתוק.
"עם מי שכבת? תספר לי.אני רוצה לדעת פרטים מסודרים." אמר לואי ודחף את הארי כדי לשבת.
"לא שכבתי אם אף אחד לואי.פשוט כואב לי הפה זה הכל.לך לאלינור היא בטח מחכה לך."
"היא לא.אני רוצה לדבר איתך קצת." אמר לואי
"עליה? לא תודה.אתה יכול לצאת עכשיו לואי." אמר הארי ועצם את עיניו.
לואי יצא.הבעת פניו הייתה אדישה אבל מבפנים..מבפנים הוא היה מבולבל כל כך.מה קרה להארי? מה לא בסדר? זאת אשמתו?
לואי רצה לקבל תשובות כאן ועכשיו.
אבל עם הארי הכל צריך להיות לאט.שלא יחשוד.
לואי הולך לעשות את זה.