"הוא ביקש ממני להמשיך לשנוא אותו"
"הוא פאקינג ביקש את זה זאין."
"איך זה אפשרי לעזאזל?"
הארי דיבר אל זאין המוטרד מהמצב של הארי.הוא דאג לו כל כך.
"הארי....תאמין לי שקשה לי לראות אותך ככה."אמר זאין וליטף את הראש של המתולתל הקטן.
"זאין אני...אני צריך חיבוק ממך.אני יכול?" שאל הארי.
"כן..רק רגע האז.אני הולך לבדוק מה עם ליאם." אמר זאין ועזב את החדר
~~~~~
"ליאם אני והארי-" אמר זאין ונקטע כשראה את הדבר הכי נוראי בעולם.
הדבר ששבר לו את הלב.
"זאין אני..אני יכול להסביר." אמר ליאם כשיצא מהמיטה המשותפת והשאיר בחורה ברונטית ישנה לידו.
"לא אתה לא! אני שונא אותך ליאם." אמר זאין והמדעות חנקו אותו.
"היא..היא ממודסט.גיליתי להם שאני גיי..לא סיפרתי עלייך עדיין.הם פשוט כעסו כל כך שהם..הם סידרו לי אותה.היא נרדמה לידי אני מבטיח שלא קרה כלום..זאין אל תעזוב.." אמר ליאם והתקרב אל זאין..הוא רצה את זאין יותר מהכל..יותר מהקריירה המצליחה,יותר מכל המעריצות,יותר מכל הכסף שהוא יקבל..הוא רצה רק את זאין.
"אני הולך מכאן.זה נגמר ליאם.נמאס לי." אמר זאין והלך מהחדר.משאיר את ליאם שבור ומרוסק על הרצפה.
~~~~~
"הארי אתה עדיין כאן?" אמר זאין.
"זאין? זה אתה?" אמר הארי וראשו צץ מתחת לשמיכה.הוא היה כל כך חמוד ככה.
"הארי אני רוצה שתשכב לידי" אמר זאין.הוא נשכב על המיטה ומשך את הארי עליו..
"גאד הארי...פשוט תנשק אותי כבר." אמר זאין
"זאין לא...אתה עם ליאם." אמר הארי וניסה לקום..זאין משך בשיער שלו.
"הוא לא קשור..אני רק רוצה לטעום את השפתיים שלך שוב..בלי אהבה הארי..בלי רגשות.." אמר זאין.הארי חייך ועשה כדבריו.
זאין היה כל כך כועס..הוא פגע בהארי.הוא נתן לו סימנים כחולים בזמן שהארי בכה וצרח.זאין פשוט חייך.
ליאם נכנס במהירות לחדר ומשך את הארי מזאין.
הארי התנשף כמו מטורף וזאין התיישב על המיטה וכיסה את פניו.
"גאד אני..הארי שלי.." אמר זאין והסתכל על הארי.
"חתיכת-" אמר הארי וניסה לפגוע בזאין.ליאם עצר אותו וחיבק אותו.
"זאין אני מבין שאתה כועס..אל תוציא את זה על הארי אמר ליאם והמשיך לחבק את הארי המיבב..הארי הניח את ראשו של החזה של ליאם.
"אני מצטער...אני פשוט..אני פשוט לא מסוגל." זאין אמר וחיבק את הארי.הארי חייך וחיבק את זאין..שניהם נתנו אחד לשני נשיקות קטנות על הצוואר ונפרדו.
"אנחנו יכולים לדבר?" אמר ליאם וזאין הנהן.שניהם השאירו את הארי לבד בחדר.
זה היה דבר רגיל.זה קרה פעם.הם היו צריכים לשמור על זה בסוד.
אבל אף אחד לא ידע שלואי ראה הכל.
לואי עמד ליד החלון וצפה בהכל.
~~~~~~
קריפי.
אז זה היה פרק 10.הוא האמת דיי משעמם כי הייתי חייבת להכניס משהו לפני הפרק הבא.
הפרק הבא יהיה חמוד מאוד וסופסוף לואי יזרום.
לעזאזל איתך לואי זה הארי סטיילס שמנשק אותך.
אבל לואי שכאן הוא דיי תמים.זה יהיה קשור לשם של הפאנפיק.
תמשיכו להנות בחופש ותודה רבה לכל הקוראות שמגיבות ואלא שלא.
תודה XX