A little hint- פרק 12+13

1.7K 110 76
                                    

"אלינור..אממ.. אני פשוט שחיתי...?" לואי לא ידע מה להגיד כל כך.אלינור לא נראתה מבוהלת האמת.

"שמעתי מישהו צועק שהוא שונא אותך.קרה משהו?" אמרה אלינור,אדישה מהרגיל.

"לא.לא כלום.הארי ואני רבנו ו.. והוא לא מרגיש טוב אני מניח." אמר לואי.

"הוו טוב.כשתסיים איתו תחזור לחדר.אני מתגעגעת אלייך.אולי זה הזמן לואי.

הזמן.

הזמן שלואי שנא.

לואי שנא את העובדה שאלינור ידעה שהוא בתול. הוא שנא את זה.

"אלינור...זה-" אמר לואי ואלינור התכוונה ללכת.

"זה לא הזמן.אני לא רוצה לעשות את זה." אמר לואי והרים מעט את הקול.

"מה זאת אומרת? לואי? אני שאלתי אותך? לא! אנחנו נעשה את זה.העובדה שאתה בתול גורמת לך להיות שנוא ומוזר.כדאי שתטפל בזה.אני פנויה מתי שתרצה בייב." אמרה אלינור.היא זרקה ללואי מגבת והלכה.

"לואי... אני רוצה חיבוק." אמר הארי וגיחך לתוך החזה של לואי.

"חיבוק ממך יעזור לי עכשיו מאוד הארי.אבל יש דברים יותר חשובים כרגע." אמר לואי ושחה עם הארי למעקה. שניהם יצאו מהבריכה.

"אין לי מגבת.אני מצטער.לא ידעתי שאני אתנשק איתך בבריכה." אמר הארי וגיחך.לואי חייך.

"קח את שלי." אמר לואי וזרק את המגבת הענקית.

"היא מספיק גדולה ב-בשביל שנינו לא?" אמר הארי.לואי חייך ושניהם נכנסו למגבת.

~~~~~~

החדר של לואי היה קר מהרגיל.הוא הרגיש את הקור כבר מחוץ לדלת.

"הדלקתי את המזגן בשבילך." אמרה אלינור ומשכה את המגבת מלואי,שקפא בינתיים.

"אלינור! אני פאקינג חזרתי מבריכה!" אמר לואי וחטף את המגבת מידה בחזרה.

"לואי זה נותן אוירה טובה לא? רק נרות ואפשר להתחיל." אמרה אלינור.

"אני לא רוצה.את יכולה לצאת מהחדר בבקשה?" ביקש לואי.

"אתה מתבייש? ממני? לואי קרה משהו?" אמרה אלינור וליטפה את שיערו של לואי.לואי הפנה את ראשו.

"כלום.אני פשוט..פשוט לא מרגיש טוב." אמר לואי ודחף את אלינור בגסות.

~~~~~

הארי התקשר אל לואי.

"בובאר! הכל בסדר? המגבת אצלך אז קצת קר לי.אני עכשיו עם חמש חולצות.כל פעם שחם לי אני מוריד אחת." אמר הארי וגיחך.

"החולצות הרטובות של שנינו עדיין בבריכה הא? נצטרך לקחת אותן מתישהו." אמר לואי וצחק.

"אני מתגעגע אלייך כבר.מתי ניפגש? לעזאזל לואי אני כל כך מאושר.אתה עושה אותי שמח." אמר הארי.לואי יכל להרגיש את הסומק שעלה בלחייו של הארי כאשר אמר את זה באותו רגע.

"האז...אני מבקש ממך לא לדבר על זה בינתיים.במיוחד כשאתה בחדר וכל אחד יכול להכנס בכל רגע." אמר לואי.

"אף אחד לא יכנס.אני ערום לגמרי." אמר הארי.לואי שתק לרגע.הוו כמה שהוא רצה להיות שם.

"אתה..ערום?" שאל לואי.

"זה משחרר.אני אוהב לישון ככה." אמר הארי וחייך.לואי חייך גם.

"האמת שגם אני..אולי יום אחד נעשה את זה" אמר לואי ונשך את שפתיו.

"אני אשמח." אמר הארי וחייך.

"אני רק רוצה להגיד לך ש..שאם יקרה משהו ונרצה לשכב..אני בתול." אמר הארי ושתק.

"אתה..בתול?" אמר לואי.מופתע.

"אני בטוח שאתה צוחק שם.אבל לא אכפת לי" אמר הארי.

"אני..אני לא צוחק.הארי אני גם בתול."אמר לואי ונאנח.

"הוו גאד.הסקס שלנו יהיה מדהים.אני בטוח בזה.אבל עוד נראה.אני מתגעגע אלייך לאב.נתראה יותר מאוחר." אמר הארי לבסוף

"ביי האז.אני מתגעגע אלייך..גם.כן אני מתגעגע אלייך." אמר לואי.הוא לא האמין שהוא אמר את זה להארי אבל..הוא לא שיקר.

שניהם ניתקו ונשכבו על המיטה.

חושבים אחד על השני

~~~~~~~

אלינור כעסה.זה הכל הארי.הוא שינה את לואי שלה.

היא חייבת לטפל בהארי אחת ולתמיד.

~~~~~

זה הולך להיות מהפרקים האחרוניםם ווהוו

יהיה את הפרק הזה,את הפרק הבא ופרק 15 יהיה האחרון

או שהוא יהיה פרק כפול כאילו 15+16

אבל נראה מה יהיה.

בינתיים אני בתהליכים לפאנפיק חדש.הוא יהיה דימיוני ולואי והארי יעבדו בעבודות שונות.

מקווה שהוא יצליח כמו זה..:)

תודה XX

a little hint לארי סטיילינסון פאנפיק קצרצרWhere stories live. Discover now