A little hint-פרק 14

1.6K 105 19
                                    

"הארי..אלו מודסט.צא מהחדר שלך.הם רוצים לדבר." אמרה אלינור ודפקה על הדלת של הארי.

"הוו כן.אני מיד יוצא." אמר הארי והתלבש.

"בעצם...לא.אנחנו צריכים לדבר.אלינור נכנסה ומשכה בשיערו של הארי.שניהם יצאו החוצה.

"מה לעזאזל את עושה?!!?" הארי צעק אל אלינור.כאב לו כל כך.

"זה לואי.מה קורה ביניכם? זאת אשמתך הארי.זאת פאקינג אשמתך!" אמרה אלינור.

"אני מצטער.. אני מצטער אלינור." אמר הארי בכוחותיו האחרונים.

הארי התחיל לברוח.היא רדפה אחריי בכל המסדרון.

~~~~~

"תענה...הארי תענה..." לואי אמר לעצמו כשהתקשר להארי.

לואי חשד.

"אני בסך הכל רוצה לראות אותך.אני מפחד.אלינור כועסת.אני רוצה שתבוא לחדר שלי עכשיו." לואי אמר למענה הקולי.

"האמת שהמענה קצת פחות נחמד ממך הארי.אני פשוט מתגעגע אלייך זה הכל." אמר לואי וגיחך.

הוא שמע המון רעשים של רגליים מחוץ לדלת.הם נהיו חזקים לרגע איד ואז התלחשו.

הוא התעלם מהם.

~~~~

אחרי כמה דקות זה היה בלתי נסבל.גם הרעש וגם הגעגועים גרמו ללואי להרגיש כאילו הוא בהית משוגעים.

הוא יצא מהחדר והלך לחדרו של הארי.הרגליים התקרבו אליו יותר ויותר.הוא פחד להסתובב.

לואי פתח את הדלת היא קרובה ונכנס אליה.

~~~~~

"אלינור....אלינור בבקשה." הארי אמר.

"מה אתה רוצה? אנחנו לא חברים בכלל! אין לך קשר איתי." אמרה אלינור וגילגלה עיניים.

"אני אתרחק מלואי.מבטיח.תעזבי אותי." אמר הארי.

~~~~~

לואי שמע הכל.הוא שמע מה היא אמרה.הואש מע את הקול של הארי.

הוא שמע הכל.

הוא פתח את הדלת וראה את גופו של הארי מוצמד לקיר.הוא בכה.

עקביה של אלינור נשמעו בחוזקה הולכים במסדרון.לואי ניצל את הרגע ומשך את הארי לתוך הארון.

"בבקשה אל ת-תפגע בי..." הארי אמר

"תסתכל אליי." אמר לואי והרים את ראשו של הארי.

"התגעגעתי אלייך.מאוד." אמר לואי בקול גברי וחם עד כמה שיכל.

"אני אוהב אותך לואי.שום דבר לא ישנה את זה." אמר הארי ונישק את לואי.

שניהם התנשקו באיטיות.לואי נהנה מכל רגע.

הוא חייב להנות מכל רגע.

הוא חייב להנות מכל רגע כי אחרי הרגע הזה..אחרי הרגע הזה הולכת להיות השיחה.

השיחה על כל מה שלואי חשב איי פעם.

על מה שהוא חושב על הארי.

~~~~~

החלטתי שהפרק הבא הולך להיות האחרון.לא החלטתי אם פרק כפול או לא.

הפאנפיק הבא הולך להיות ממש טוב לדעתי.הוא יהיה יותר מסובך ועם יותר פרטים בעלילה.

יהיו קטעים קצת פחות נעימים אז הקוראות שלא אוהבות קטעים יותר מיניים-לא ממליצה לקרוא.או שפשוט תדלגו על זה כי לא כל פרק זה יקרה.

הוואנשוט הבא יהיה על לארי אבל אחריו יהיה פאנפיק על זיאם,לארי וגם...נאלום!!

נאלום זה נייל וקאלום הכי לא קשורים אבל פשוט..הם פשוט חמודים אוף.

אז אני מקווה שנאלום יצליח.לא לדאוג,גם מוק ולאשטון עדיין  אצלי בלב אז גם עליהם יהיו.יש סיכוי זה יקח זמן ואני מקווה שיצא לי להעלות כל יום.

תודהXX

a little hint לארי סטיילינסון פאנפיק קצרצרWhere stories live. Discover now