A little hint-פרק 6

1.9K 130 95
                                    

"ז-זאין?" שאל הארי.זאין חייך

"כן הארי?" שאל זאין.

"רציתי להגיד לך תודה על..על מה שאתה עושה ו..." הארי לא יכל לעמוד בפיתוי.שפתיו של זאין הזכירו לו את שפתיו של לואי.הוא ידע שהוא הולך להענש אבל..הוא היה חייב.

לא עברה שניה ושפתיו של הארי הודבקו לשפתיו של זאין המופתע.זאין משך את הארי מעליו ונגע בישבנו..

הארי התחיל לצרוח ולנסות להשתחרר.זאין נישק אותו בחוזקה ונגע בכל איברי גופו.

"פאק אני..הארי אני מצטער.." אמר זאין.הארי ירד ממנו ויבב.

"הארי תתקרב אליי קצת.אני מצטער פשוט...הייתי כל כך אנרגטי וזה פשוט קרה." אמר זאין.הארי התרחק ממנו.

"אני מצטער הארי..אני באמת מצטער אני-" זאין אמר ונקטע על ידי נשיקה קטנה שהארי נתן לו.

"אתה מנשק טוב בתור ידיד זאין.אני אוהב את זה." אמר הארי וחיבק את זאין.

"אני מצטער...פשוט..אתה כל כך סקסי לפעמים הארי.אתה פשוט כזה." אמר זאין וגיחך מעט.

~~~~~~

"אני צריך להכנס הארי.שמו אותך במקום היחיד שיש בו מחשב." אמר לואי.הוא נכנס וראה את זאין והארי מתחבקים.

"אני מפריע?" אמר לואי בקול ציני.הוא נשמע קצת מקנא.

"הוו לא.ביי ביי הארולד.אני אחזור עוד מעט.מבטיח." אמר זאין ונישק את ראשו של הארי

זאין יצא מהחדר ולואי התיישב על המחשב.הארי צפה בו מעט.

"אלינור!! הוו גאד התגעגעתי אלייך!!" אמר לואי ונופף למסך

"לואי!איפה אתה? אני לא מזהה את המקום" אמרה אלינור.

"זה החדר של הארי.אתם החברים הכי טובים.לא היית אצלו אף פעם?" שאל לואי

"אני מתכוונת.. התאורה השתנתה מאז.כמובן שהייתי שם." אמרה אלינור

"את רוצה לראות את הארי? הוא כאן שוכב על הספה.אני אביא אותו ותדברו. אמר לואי

לואי התקרב להארי ומשך אותו מהמיטה.הארי יבב וניסה לחזור אבל לואי השתלט עליו.

"אתה יכול לישון עליי קצת האז! אני רק רוצה שאלינור תראה אותך.היא מתפוצצת מגעגועים." אמר לואי.

הארי התיישב על לואי וראשו נח ליד צווארו.הארי נתן לצוואר של לואי נשיקות קטנות וחשב שלואי לא ירגיש.

לואי בהחלט הרגיש אותן.

"הארי...איך אתה?" אמרה אלינור

הארי התעלם ממנה.לואי בהה בהארי משחק בשערו של לואי ומחייך לעצמו.לואי חייך גם.

"לואי?" אמרה אלינור.לואי לא הפסיק להוריד את מבטו מהנער שבידיו.

"זה מגוחך.לואי אני אלך לשופינג.ניפגש אחרכך לאב!" אמרה אלינור וניתקה

"הוו גאד היא ראתה את זה? טוב לא נורא." אמר לואי וחייך..

"אני יכול ל-לחזור?" שאל הארי.

"אני מניח שכן.אתה רוצה לחזור?" שאל לואי.

"לא...אבל אני חייב." אמר הארי וחייך.לואי הניח אותו בחזרה על המיטה

~~~~~~~~~

בינתיים זהו.

הפרק הבא יהיה קצת ארוך מהרגיל.

אולי אני אעשה פרק כפול.

אני מזכירה שזה פאנפיק קצר ואני חושבת שיהיו בו בין 12-15 פרקים.

תודה על הכל <3

XX

a little hint לארי סטיילינסון פאנפיק קצרצרWhere stories live. Discover now