~התרעה מספר 17~
~התרעה מספר-18~
הארי ידע שלשים את לואי בהתראות הכי דחופות בטוויטר יהרוס אותו.
לואי צייץ דיי הרבה.הארי שנא את הציוצים של לואי.במיוחד כשהם קשורים לו ולאלינור.
~~~~~
הארי נכנס לטוויטר בפעם הראשונה מאז שהוא נכנס לחדר.הוא ראה את ההתראות והלב שלו נשבר.
~~~~~
"קדימה! עוד סלפי! אל תהיה רע לואי" אמרה אלינור.היא משכה את לואי והושיבה אותו על הספה.לואי היה עסוק בלעמוד מחוץ לדלת של הארי כמובן.הוא רק רצה לוודא שהכל בסדר.
"אלינור זה מתחיל לעצבן אותי.תני לי להיות עם הארי קצת את צריכה להבין אותי.הוא החבר הכי טוב שלך" אמר לואי
"לואי..בבקשה..." אמרה אלינור.
לואי נאנח ושניהם הצטלמו.
הוא שמע בום ענקי מאחורי הדלת של הארי.לואי נבהל כל כך.זאין ירד במהירות מהקומה למעלה ופתח את הדלת.הארי היה על הרצפה כשדם לא מפסיק לטפטף מידו.
" ה-הארי?" לחש לואי.זאין ירד להארי וחיבק את גופו.לואי התקשר לאמבולאנס במהירות.
האמבולאנס לקח את הארי במהירות לבית החולים.הם טיפלו בו והחזירו אותו לדירה המשותפת.מודסט לא יכלו לתת להארי להיות לבד לכן שלחו צוות רפואי למקום.
~~~~~~
הארי פקח את עיניו.זאין הסתכל עליו וחייך בזמן שלואי עמד בצד,הארי ראה שהוא דיבר בטלפון וחייך.זאת בטח הייתה אלינור.
"האז? האז אתה בסדר?" שאל זאין.הוא ליטף את זרועו של הארי.
הארי איבד את ההכרה שוב.זאין נאנח והלך להביא כוס מים.
לואי ניצל את הזמן לבד עם הארי ולקח פלסטרים מהמגירה.
הארי חתך את זרועו 10 פעמים.לואי הניח פלסטר צבעוני על כל חתך.
"פלסטר ירוק לחתך הראשון,צהוב לשני,כחול לשלישי,כתום לרביעי,אדום לחמישי,סגול לשישי,לבן לשביעי,שחור לשמיני,חום לתשיעי והעשירי..העשירי בצבע ורוד.כמו שאתה אוהב הארי." אמר לואי.הוא הידק את הפסלטר העשירי והארי התעורר.
"מ-מה אתה עושה? ת-תעזוב אותי."אמר הארי וניסה להוציא את ידו מהמיטה.הוא גילה שידו נקשרה למיטה.
"אתה יודע איך זה.. מודסט.הם מפחדים שתפגע בעצמך אז הם קשרו אותך לכאן." אמר לואי וליטף את ידו של הארי.
"בבקשה..תעזוב אותי...ת-תעזוב אותי.. תעזוב אותי!" צעק הארי.כולם נכנסו לחדר.
"תצאו! תצאו כולכם!! זאין...זאין..זאין אני צריך אותך... הארי צעק.זאין דחף את כולם החוצה.לואי הסתכל דרך חריץ המנעול על שניהם.
הוא עמד לבכות.
~~~~~
"האז...למה חתכת?" שאל זאין וליטף את ראשו של הארי.
"לו-לואי..אלינור והוא..הם שברו אותי...אני מצטער.אתה יכול לישון לידי היום?" שאל הארי
"זה מה שהתכוונתי לעשות האז.רוצה לשמוע חדשות טובות?" שאל זאין
"זה קשור אלייך ואל ליאם?" שאל הארי.הוא נשמע נרגש
"כן! ליאם הסכים להצעת החברות שלי...אנחנו חברים באופן רשמי." אמר זאין.הארי חייך.
"התגעגעתי לחיוך שלך." אמר זאין ולחץ על הגומות.הארי ציחקק מעט והסתכל על זאין.
"הוא בסדר אם זה שתישן לידי היום?" שאל הארי,מודאג מעט.
"הוא ביקש ממני.אני אעשה את זה בשבילך.אל תדאג." אמר זאין וחיבק את הארי.הוא שיחרר את האזיקים שלו ונכנס למיטתו.שניהם התחבקו וראשו של הארי נח על הרווח בין ראשו של זאין לכרית.הוא נישק את צווארו מעט וזאין נרגע.
~~~~~~
זה היה דרוששש
הפרק הזה הוא פרק חמוד אפילו שהקטע על לארי לא הגיע אבל גאדדד זה חמוד <3
~~~~~