A little hint-פרק 8+9

1.8K 124 26
                                    

"כן?" ענה לואי לטלפון המפתיע ממנהלה שלו מודסט.

"לואי...חדשות מצערות.אלינור הגיעה למשרד היום אחרי שיחה עם הארי.הוא אמר לה שהוא שונא אותה והיא שבורה כאן.אתה יכול להגיע?" אמר המנהל.

לואי הרגיש מוזר...לא..הוא לא הרגיש מוזר..הוא כעס.

הוא כעס כל כך.אחרי מה שקרה בחדר עם הארי? אחרי כל השאלות על המצב בין אלינור ואליו? זה מה שהוא עושה?

ללואי היו בעיות עצבים לפעמים.הם פחדו מזה.חברי הלהקה ידעו לא לעצבן אותו.

אבל זה קרה.

~~~~

לואי הלך לחדר של הארי.היה שקט.

הוא פתח את הדלת וראה את הארי צופה בטלויזיה.

"יצור מכוער.." הוא אמר והלך לכיוונו של הארי ומשך בחולצתו.

"לואי! מה אתה עושה לי? לואי?!?" הארי ניסה להגן על עצמו אבל הכוח של לואי גבר עליו.לואי בעט בבטנו של הארי ונתן מכה חזקה ליד שלו..היד עם החתכים שלפני כמה זמן לואי עטף אותה בעצמו.

שניהם נלחמו אחד בשני.הארי נחנק מהדמעות וקיבל מכות חזקות כשלואי הצליח להכניע אותו מדי פעם אבל הארי לא וויתר.

"חתיכת מתרומם מסריח." אמר לואי ודחף את הארי על הקיר.שניהם נצמדו אחד אל השני.

"אני שונא אותך!" הארי צעק מול פרצופו של לואי כמה פעמים.

"אני שונא אותך!" הארי אמר בפעם הראשונה.

אני שונא אותך!" הארי אמר בפעם השניה..הוא נחנק מהדמעות של עצמו

"אני שונא אותך!" אמר הארי והתחיל לבכות.

לואי כמעט נשבר מולו. הוא נראה אדיש כל כך מבחוץ אבל מבפנים..

הוא היה שבור.

~~~~

השתיקה המביכה בין השניים שהתנשפו בכבדות אחד מול השני נמשכה יותר ויותר.

עד שזה קרה.

הארי תפס בפניו של לואי ושניהם התנשקו...הדמעות של הארי ירדו לאט לאט ולואי יכל להרגיש את ליבו של הארי דופק יותר ויותר כאילו הוא עומד להתפוצץ.

~~~~

לואי רצה להמשיך את הנשיקה לנצח אם יכל אבל הוא לא... הוא לא יכל.אחרי מה שהוא עשה להארי זה לא מגיע לו.

הארי התנתק מלואי ורעד.. לואי בלע את רוקו ונשאר אדיש.

"אני שונא אותך לואי טומלינסון." אמר הארי

"אבל אני אוהב אותך." הוסיף הארי.

לואי היה עדיין בהלם והארי ניצל את זה לטובתו. 

הוא דחף את לואי על הספה ועלה עליו.הוא נישק אותו במהירות וקצב הלב של הארי עלה יותר ויותר.

לואי היה כל כך מופתע מהתגובה שלו ונפל מהספה.

"תמשיך לשנוא אותי הארי.לא יותר מזה." אמר לואי ויצא מהחדר.הארי

הגוף של הארי לא עמד בלחץ והוא התמוטט.הארי כיסה את פניו מבושה ולואי יצא מהחדר בלי להגיד מילה.

~~~~~

כןכן זה לא נראה הרבה אבל זה הרבה בשבילי אז...

יש הצעות לשיפור? או משו להגיד על הקטע הזה?

הקטע הזה דיי קיטשי לטעמי אבל חלמתי לעשות קטע כזה מאז שראיתי סדרה שהיה בה ריב כזה עם מכות אבל מה שעשיתי שונה ממה שהיה שם אבל בכללי זה דומה.

בבקשה תציעו דברים או תשאלו אני תמיד רואה את ההודעות ואם לא אני אענה עליהן בשעה סבירה ולא מאוחר מדי או מוקדם מדי.

תודה על הכל

XX

a little hint לארי סטיילינסון פאנפיק קצרצרWhere stories live. Discover now