Special Chapter

987 61 14
                                    

This part exist because of the crap ending.I'm sorry for that.I love my readers,that's why I'm struggling searching ideas to make a better ending.






NJ's POV

Aku dah buat orang yang aku sayang menangis.Aku memang tak guna.Apabila aku menyedari yang Jin sedang menangis,hati aku terasa sakit sangat.Lantas aku larikan diri dari rumahnya.Setibanya aku di pondok bas,barulah aku sedar yang aku telah meninggalkan beg sekolah di rumah Jin dan wallet aku berada dalam beg tu.

That's why,I'm still here.Termenung seorang diri sambil berfikir macam mana nak balik naik bas tanpa menggunakan sebarang duit.Hari semakin gelap membuatkan aku bertambah gelisah.Ah!I'm so fucked up.Aku hanya mampu menongkat dagu di sini sambil mengharap ada bidadari datang tolong aku.

"Yah!Kim Nam Joon!"

Adakah permintaan aku termakbul kerana kedengaran suara bidadari memanggil aku.Ataupon ni cuma ilusi?Tetapi bunyinya sangat nyata.Lantas aku menoleh ke arah suara itu.Aku agak terkejut kerana dia betul-betul berada di situ.Kalau ni khayalan,biarlah aku terus berkhayal.

"Nado saranghae!"

Seriously,is this real?Aku menampar kuat kedua belah pipi sebelum menoleh ke arahnya kembali.Kalau ni khayalan,sudah tentu dia akan hilang dari situ,tetapi tak.He still there.He said he loves me too.
HE.LOVES.ME.TOO.Kenyataan tu membuatkan aku tersenyum dan terus meluru ke arahnya.

"Are you sure?"

Anggukan kecilnya cukup untuk membuatkan aku rasa bahagia.Aku tariknya ke dakapan aku.

"Gomawo(?) Jinnie-ah.
Saranghae.Neomu saranghae."

Usai saja berkata-kata,aku terus menyambar bibirnya.Kali ni,dia tak lagi menolak dan bibir kami bertaut untuk beberapa saat.Apabila menyedari yang dia mula kehilangan nafas,lantas aku melepaskan bibirnya.Matanya aku tatap dengan penuh kerisauan.

"Jin,kau okay?"

"A-aku okay."

Dia menundukkan mukanya yang kemerahan.Comelnya!Rasa nak gigit saja.Aku peluk dia untuk kali kedua dan berbisik di telinganya.

"Jinnie-ah,aku balik dulu ye.Dah nak malam ni."

Aku cium pipinya sebelum melangkah pergi.Kalau diikutkan hati,aku memang tak nak tinggalkan dia sekarang,tetapi bas yang sepatutnya aku naik sudah sampai dan itu bas yang terakhir.Terasa hujung baju aku ditarik dari belakang.Aku menoleh.

"Jinnie-ah,kenapa ni?"

Dia hanya menunduk sambil tangannya masih lagi menggenggam erat baju aku.

"Jinnie,kenapa ni sayang?"

Mukanya bertambah merah.Dia masih tak menjawab soalan aku.Keluhan kecil aku lepaskan apabila menyedari bas tersebut telah berlalu pergi.Nampaknya aku kena balik naik bas nombor 11 sajalah a.k.a kaki.Tiba-tiba,idea nakal terlintas di fikiran aku.

"Tengok apa kau dah buat.Sebab kau,aku dah tertinggal bas.You deserve a punishment."

Kelihatan dia berasa serba salah.Aku dekatkan diri kepadanya sebelum berbisik menyambung kata-kata aku.

"Let me stay at your place tonight."

Dia tersenyum malu sebelum mengangguk perlahan.Comel sangat dia ni.I feel like eating him right now.

Skip

"Kim Seok Jin!Kamu dah langgar janji dengan omma.Kamu kata nak balik sebelum omma balik tapi cuba tengok apa jadi sekarang,omma--"

Apabila menyedari akan kehadiran aku,kata-kata Puan Kim terus terputus.Aku tersenyum sopan sebelum menundukkan diri.

"Anyeonghaseyo,Kim Nam Joon-imnida."

(C)Pretty[NAMJIN]Where stories live. Discover now