Başlangıç.

10 2 0
                                    

Annemle babam ayrıydı.Aslında bu durum beni çok üzüyodu.Kardeşimi çok özlüyordum.Kardeşim ise babamlarda kalıyordu.
***
Gözlerimi açtım gün ışıkları gözlerime geldikçe sinirleniyodum.Öbür odadan annemin bağırışkarını duydum.

-"Melisa kızım hadi kalksana öğlen oldu artık"

Benim annem sabah 9-a öğlen diordu😒Yerimden kalktım banyoya gittim işlerimi halledip kahvaltı hazırladım kendime.Annemle kahvaltı yapmayı sevmiyodum.Çünkü normalde ben telefonda dizi seyrederek kahvaltı yapıyodum.Ama annemle yapınca izin vermiyodu.Annemi çok seviyodum hemde çok...Ama hiç bir zaman ona sevgim göstermiyodum.Yani hep soğuktum onla.Nedenini bilmiyorum ama öyleydi.
Kahvaltımı yaptıktan sonra odama gittim ve tabletimle oynamaya başladım yeni dizilere fln baktım.Ama hiç birisi hoşuma gitmedi.Bende müzik dinlemeyi tercih ettim.
"Dottaqia" diye bir şarkı vardı.Onu dinledim beni sakinleştiren tek şarkıydı o.Ne zaman sinirlensem hep onu dinlerdim.14 yaşım vardı.Ama hep olgundum.Bunu etrafımdaki tüm arkadaşlarım söylerdi.Pek fazla arkadaşım yoktu doğrusu.Çünkü ben her insanla anlaşamıyodum.Yani çok arkadaşım oldu ama anlaşamıyodum hep kavga ediyodum.
Bu gün nedense çok sıkıcıydı evde oturmaktan nefret ediyodum.Daha çok tek başıma gezmeyi seviyodum. Ama annem izin vermezdi.
Kitap okumaya karar verdim.
"Harry Potter-felsefe taşı"
Defalarca filmini izlemişdim.Ama çok seviyodum ve kitabını olumaya karar verdim.Bide ben böyle sihirli şeylere çok meraklıydım.Hep sihirli güçlerim olsun istemişimdir.
Öğlen olmuşdu ben kitabın 13 cü sayfasında bıraktöm akşam okurum diye çünkü sonuçta defalarca filmini izlemişdim ve olayları biliyodum sıkıcı geldi biraz.Napa bilirim diye düşündüm WhatsApp dan arkadaşımla konuşmaya karar verdim.Okulda bir olay olmuşdu.Ben 8ci sınıfta olan Erdemi dövmüşdüm.Ama napa bilirim."Aq çoçuğu sana aşığım" diye bağırınca çok sinirlendim. Okuldaki kızların çoğu kıskanıyodu beni.Okulda 3 kız dolaşıyoduk.
Meryem,Ferah ve ben.
Kızlar bizim grubumuzu kıskanıyodu çünkü kötüydük aq😒.6 tane kızı dövmüşdük.Ferahın sevgilisine yavşıyodu diye.Ferahla Umut sevgiliydiler okuldan Ferah 8ci sınıf Umut 9cu sınıftı. Her neyse arkadaşımla olay hakkında konuştuk:

-"oha Kızım nası dövdün çoçuğu aq😂.

-"Napiym oda yavşamasaydı bana.Her kes tanıycak kızım beni bana yavşamak neymiş hele göstercem ben ona az bile yaptım."

-"Yazık lan çoçuğa sonuçta aşık sana😂"

-"Meryem gülüp durma sinirlendirme beni senide o çoçuğa benzetmiyim."

-"Tamam aq.Ne dedikki."

-"Tm Meryem. Konuşuruz sonra bye."

-"Tamam bye."
Meryemde böyle işte.Grupda her kesin içi ayrıydı.Ve gruba dahil olmak isteyen belkida 100 tane kız vardı.Ama ben istemiyodum.Gruba gelicek kızları ben seçerdim.Grupda Meryemin işi:Benim hakkımda ve grubum hakkında kötü konuşanları söylüyodu ve tabikide ben onlarla sonra konuşuyordum.😉
Okulun kızları genelde benden korkuyodu.Hatta bir kızı okulun bahçesinde baya kötü dövmüşdüm.Bana yalnış yapanı yakarım. Bende böyleyim işte😊.
Akşam oluyodu.Ben hala can sıkıntısıyla uzanıp şarkı dinliyodum.

Kötü kız Ve PsikopatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin