Omul sparzurat era plin de sange la nivelul stomacului si al gatului. Era o posibila victima a crudului Wendigo. Dintr-o data s-a auzit un tipat puternic de ajutor:
NUUUU AJUTOOR striga vocea unui barbat. Parca era in cea mai mare durere simtindu-se neputiinta in strigatul lui.
-Cine e? Ce este asta? Intreba Vicky speriata.
-Nu stiu dar cine a provocat sunetul are nevoie de ajutor.
-Doar nu spui ca vrei sa cautam omul si sa-l si ajutam. Doamne, ai innebunit!
O umbra a eclipsat umbra celor doua. Se puteau vedea coarnele si inaltimea. Era Wendigo. Cu un tipat, fetele au fugit cat le tineau picioarele. Radacinile de copaci parca stateau ca niste obstacole, facand alergatura lor dupa viata mult mai dificila. La un moment dat silueta inalta si subtire a disparut in adancul padurii.
-Cred ca am scapat! Spuse fericita dar si ingrozita Ann.
-Asa cred si eu.. Raspunse Vicky. Era el! Era Wendigo! Era creatura pe care am vazut-o eu in acea seara!
-Cat de ingrozitor sa vezi acea fiinta in carne si oase. Mai ales ca se spune ca e doar o legenda.
Dupa un timp in care inima se linistea putin, Vicky a scos cartea. A rasfoit paginile pana a vazut un titlu ciudat: Strigatul unui canibal.
-Ce inseamna? Intreba Ann nedumerita.
-Cred ca este sunetul pe care il provoaca Wendigo.
Strigatul unui canibal
Wendigo sunt niste creaturi ingrozitoare dar si ciudate. Strigatul lor este adesea confundat cu strigatul unei persoane. Vicky si Ann se uitau una la alta confuze. De fiecare data cand un Wendigo isi localizeaza victima, o ataca prima oara la stomac si dupa la corzile vocale. Acesta ii mananca aceste corzi facand ca sunetul lor sa fie sunetul pe care la provocat victima in ultimele ei secunde.
-Doamne ce groaznic dar si fascinant! Striga Ann.
-Stiu, dar nu mai inteleg nimic!
-Adica sunetul sau strigatul unui Wendigo este strigatul victimei pe care a mancat-o. D-aia mereu el mananca si gatul. Ii mananca corzile vocale.
-Uau ce impresionant. Nu-i de mirare ca esti fascinata. Cum naiba crezi ca e fascinant sa-ti manance corzile vocale un monstru si dupa sa tipe ce ai tipat tu cand ,efectiv, mureai mancat de viu!
-Da, Vicky! Ce animal sau fiinta mai face asta?!
-Mda ma rog, asa crezi tu..
S-au ridicat de pe stanca pe care erau asezate si au continuat drumul.
-Ann, uite!
Ann se uita la un copac unde era sris pe o foaie cifra 7. Mai jos de foaie, se vedea o dara maronie de sange. Au inaintat speriate vazand o alta fisa pe un copac cu numarul 22. Mai jos de ea, aceeasi dara de sange uscat pe scoarta bradului. Pana au dat de un copac cu numarul 27 pe el. Mai jos...nu era nici o dara de sange. Nu era nimic.
-Ann, numarul 27 este numarul in care este si tatal tau scris in carte. Spuse Vicky incercand sa nu o supere pe Ann.
-Stiu, dar crezi ca are vreo legatura? Adica din toti copacii pe care i-am vazut numarul 27 nu are o dara de sange pe el.
-Am o teorie: Poate acolo unde erau darele de sange erau locul victimelor unde au fost mancati de Wendigo.
-Pai si 27 de ce nu are o dara de sange? Intreba Ann.