Acasă

19 3 1
                                    

Între timp, acasa, nimic nu era bine. Aerul era morbid și depresiv întrucât sentimentele lui Mery de singurătate și supărare se îmbinau cu atmosfera, făcând casa un loc unde bunătatea nu și avea locul. Mery,însă, nu a sunat la poliție încă nu puteau sa le caute deoarece nu au trecut 24 de ore de la dispariția acestora. Dar era seara. Era frig. Era briza aerului rece tomnatic ce făcea pădurea un iad înghețat.
Alex era disperat, nu știa unde sunt fetele. Unde sunt prietenele ei. In acea seara, Alex s-a dus la casa Annelisei unde a răspuns mama ei.
-Buna seara, doamna Smith.
-Buna, Alex. Ce cauți in frigul asta? Întreba Mery obosita și suparata, simțând tristetea in vocea și pe fata ei.
-Am venit sa va întreb dacă știți unde este Annie și Vicky.
-Da, sunt in pădure.
Alex a vazut neputința din ochii ei. Nu putea face nimic. Era acasa cu mâna pe telefonul fix și aștepta un semn Dumnezeiesc. Dar in mâna creaturilor, Dumnezeu se termina.
-Și ce ne facem? Întreba îngrijorat Alex.
-Hai in casa, vrei un ceai?
Casa lui Annie era mare și voluminoasa. Din hol de unde intrai, intrai direct in bucuatarie unde toate erau aruncate și sparte. Nimic numai era la locul lui.
Zeci de hârtii cu inscripții antice erau adunate ambulant de către Mery parca cu scopul ca Alex sa nu le vadă. Aceasta a ieșit cu hârtiile pe usa din spate care ducea direct la curtea cea mică unde, in mijloc, era un butoi de metal. Le-a băgat in cazan le-a stropit cu benzina, apoi dându-le foc, a închis ochii și a adormit ca într-un leșin profund. Băiatul s-a speriat s-a dus la Mery și a sunat la salvare. Aceasta a venit după 2 minute inerogandu-l pe Alex.
-Ce s-a întâmplat mai exact? A întrebat asistenta.
-Am venit la ea acasa...
Nu l-a lăsat sa continuie.
-De ce ați fost la ea acasa?
-Pentru ca m am îngrijorat deoarece fiica ei și prietena ei cea mai buna, fiind și ale mele, au fugit de unele singure in pădure. Și s-au pierdut. Și am venit la ea acasa sa văd dacă știe ceva.
-Și a știut?
-Nu.
După un timp băiatul a mărturisit:
-Înainte sa lesine, le-a dat foc unor hârtii..
Femeia s-a uitat la el cu nedumerire.
-Ce hârtii?
-Erau inscripționate niște desene, simboluri parca religioase sau antice. Le-a dat foc și a leșinat.
-Asta explica spumele de la gura ei...
-Ce? La ce va referiți?
-Suna-ți părinții și du-te acasa. Și culca-te, Și nu te mai aventura.
-Și fetele?
-Vom trimite un echipaj după ele. O sa fie in siguranța. Acum du-te!
Acestea fiind spuse, Alex și-a sunat părinții si au plecat acasa.
Încă nici un semn de Betty.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 24, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

WendigoWhere stories live. Discover now