Padurea partea 2

70 3 0
                                    

-Nu stiu dar trebuie sa iesim rapid! Spuse Alex speriat.

          Toti s-au intors, fugind de viata lor. Alergau pana Annie s-a impiedicat de o radacina de copac.

-NU, STATI! ASTEPTATI-MA! Striga disperata Annie.

          Vicky s-a intors dupa ea. A luat-o de mana si alergau in continuare.

-AAU! a strigat Annie.

-Ce s-a intamplat? 

-Nimic, haide mai repede!

          Annie cu cat alerga mai repede cu atat schiopata mai tare. Un fir gros de sange curgea incet pe picior, cazand picaturi si picaturi pe jos. Alex a luat-o pe Ann in carca vazand ca incetinau din cauza piciorului. Vicky s-a uitat in spate sa vada daca ceva ii urmaresc. Cand a vazut imaginea ce ii alergau s-a ingrozit facandu-i pe cei trei sa alerge mai repede.

-HAI MAI REPEDE! CEVA NE URMARESTE! striga Vicky.

            Vedeau la un moment dat bariera care era precum portile raiului. Cand au ajuns, fiecare     s-a tarat pe sub, facandu-i sa se murdareasca si mai tare.

-Am scapat? Intreba Annie.

-Cred ca da... Doamne! Ce era aia?! Spuse Vicky.

-Nu stiu, dar hai sa ne ducem acasa. Raspunse Alex.

           Alex a dus-o pe Annie acasa, pe cand Vicky plecase.

-Sunt ingrozita, Alex.. Spuse Annie.

-Si eu. Dar inca nu stiu ce a fost aia. Trebuie sa o intrebam pe Vicky ce a vazut. Poate aflam.

-Multumesc oricum.

-Multumeste-ti ca n-am murit!

          Annie a intrat in casa, vazand-o pe mama ei plangand cu telefonul fix in mana. Incerca sa sune pe cineva pentru ajutor.

-Mama?

          Atunci,  Mery si-a ridicat capul si s-a dus alergand la Annie sa o imbratiseze.

-Doamne, Annie. Ce bine ca esti in viata! Spuse Mery.

          Annie nu se astepta deloc la actiunea asta. Credea ca o va certa sau ceva.

-Ce a fost in capul tau? Cum ai putut face asta? Intreband-o pe Annie foarte speriata si nervoasa.  Doamne Annie, ce ai facut la picior?

-Nu stiu. M-am taiat intr-o piatra foarte ascutita.

          Mery a luat cheile de la masina si a pornit cu Annie la spital.

-Mama, nu cred ca e chiar necesar.  Inercand sa o consoleze putin pe mama sa.

-Cum sa nu fie necesar?! Toata masina e plina de sange, Annie. Si doar pentru ca nu ai avut macar tendinta sa ma asculti. Ia servetelele astea si pune-l acolo.

            Au ajuns la spitalul cel mai apropiat. Au intrat la probleme majore. 

-Ce s-a intamplat? Intraba asistenta.

-Am cazut si m-am taiat intr-o piatra. Spuse Ann.

-Ma tem ca va trebui sa coasem Este o taietura foarte adanca. Afirma asistenta.

          Mery a facut tot posibilul sa o poata face pe Annie bine. Asistenta a luat un  anestezic, si a injectat-o pe Annie in picior. Dupa cateva secunde, nu mai simtea nimic. A luat acul si ata si a cusut-o. A simtit un discomfort foarte mare. A simtit cum trece ata in pielea ei ca si cum ar trage cineva pielea de pe om. Pana la urma, cusatura a fost buna, plecand acasa.

-Mama, pot dormi cu tine? Intreba Annie.

          Mery s-a inmuiat si nu a putut sa o refuze, dandu-i un raspuns afirmativ dragalas.

-Noapte buna mami. Spuse Ann.

-Noapte buna, puisor. 


Multumesc mult! Acesta a fost capitolul 4. Sper ca v-a placut si nu uitati sa dati un laic!

WendigoWhere stories live. Discover now