Csak egy csók

1.2K 41 2
                                    

Vasárnap reggel miután felébredtem,láttam,hogy üzenetet kaptam.Steven volt az és találkozni akart. Gyorsan lezuhanyoztam,majd pedig felvettem egy fekete,magas derekú farmert egy pasztell rózsaszín toppal és egy babakék,bolyhos kardigánnal. Valamiért úgy éreztem, ez illik a találkozásunkhoz. Gyorsan használtam egy kis szempillaspirált és egy kis szemöldök zselét majd kimentem a ház elé. Igen kihagytam a szokásos kávét. Ez már Steven kocsijában realizálódott bennem.
- ÚRISTEN. STEVEN MOST AZONNAL MENJUNK EGY KÁVÉZÓBA!!!
-  Jó rendben nem kell így kiakadni!
- Steven... Kávéról van szó. KÁVÉRÓL.
-Jó rendben itt egy Starbucks a sarkon ott megállunk.
- Köszönöm!- mosolyogtam rá most már vidáman.
5 perccel később már nagyban szürcsölgettem a kávémat, amikor Steven hirtelen megszólal.
- Figyelj Zoe. Tudom úgy volt, csak holnaptól leszel a "barátnőm", de James tegnap este írt,hogy ma találkozni akar a barátnőmmel. És bármelyik pillanatban...- már nem tudta befejezni a mondatot,mert az emlegetett személy abban a szent pillanatban toppant be az ajtón. Steven gyorsan felállt az asztaltól,majd megragadta a kezem, rákulcsolfa ujjait az enyémre majd pedig odamentünk a sráchoz.
-Na haver ki a szerencsés lány? - James csak furán nézett rám,majd Stevenre végül pedig összefont tenyereinkre.
-Hallod Steven én nem hiszek neked. Bizonyítsd!!! Egy apró kézfogá még nem elég
- Jó rendben!-
Mire bármít is mondhattam volna, a derekamnál fogva magához húzott és ajkait az enyémekre tapasztotta. Lágyan, de szenvedélyesen csókolt. Nekem ez volt az első csókom. Tudom, tudom 16 éves vagyok, de nem mindenki népszerű. Először meglepődöttségemben csak ott álltam,de pár másodperc után reflex szerűen visszacsókoltam. Erre Steven belemosolygott a pillanatba.
- Jól van, elég már. Csak ezért akartam találkozni,hogy csekkoljam nem hazudsz-e. Na de hagylak turbékolni titeket Galambocskáim. Szevasztok!-
Elköszöntünk Jamestől,majd amikor elhajtott az autójával és már mi is Steven autójában ültünk hirtelen megszólaltam.
- Ezzel mégegy kívánságot vesztettél.
- Micsoda?
- Megcsókoltál, pedig azt mondtad nem fogsz. Te is megszegsz valamit, így hát én is.
- Nem teheted.
- De igen. És tudod miért vagyok ilyen dühös egy vsók miatt? Azért, mert ha tényleg szeretetből csókolt volna meg és nem csak azért,hogy bizonyíts egy seggfej haverodnak, akkor nem haragudnék.- és ezzel kiszálltam a porscheból és elfutottam olyan gyorsan ennyire csak bírtam. Út közben észre sem vettem,hogy könnyek szöktek a szemembe, amik elkezdtek lassan lefolyni arcomról. A cseppek nyomai égették az arcomat. Hirtelen gombóc keletkezett a torkomban. Ha tudnék most ordítanék egyet, de egy hang nem jön ki a torkomom. Egy olyan helyre értem, amiről tényleg senki, még Rachel sem tud. Befutottam az erdőbe, majd megkerestem a hintát,amit még gyerekkoromban,egyedül készítettem. Ha szomorú vagyok mindig ide tűnök el a problémáim elől. Egy lélek sincs itt, ezért is lelek megnyugvásra. De pont most, valaki ült a hintában és hallottam ahogy szipogott. Hátúlról is felismerem ezt az alakot...

Három KívánságWhere stories live. Discover now