Út

1K 38 2
                                    

- Szia Zoe! Figyelj és ne akadj ki. Rachelt elkapták és börtönbe vitték.
-Mi?!
- Rachel épp grafitizett és a barátaival volt.- hallottam gúnyos hangsúlyát a "barát" szónál.-Örülök,hogy téged nem kevert bajba.
Emlékszem az estére amikor majdnem elkaptak minket. Így kezdődött minden. Amikor futottunk és leesett a maszkom. Akkor futottam neki Stevennek. És ha ez az egész nem történt volna meg, csalódott de mégis hálás lennék. Nem lenne összetörve a szívem. Nem ért volna fájdalom. Viszont lehet már én is a sitten kötöttem volna ki. Nem lett volna első csókom még egy jó ideig. Nem érezhettem volna a szeretetet. Nem ismerhettem volna meg Steven jobb oldalát is. E részről hálás vagyok.
- Meg tudom őt látogatni?-kérdeztem.
- Igen, jó lenne. Rachelnek is biztosan hiányzol. Ha jól vettem észre, az utóbbi időben nem beszéltetek sokat.
- Igen sajnos nem beszéltünk.
- Rendben Zoe,nekem most mennem kell.- majd egy ajtócsapódás hallatszódott a háttérben,majd mielőtt válaszolhattam volna,rámcsapta a telefont.
Elhatároztam,bemegyek meglátogatni Rachelt. Aznap az ég is hullatta könnyeit. Így a kapucnimat felhúzva elindultam. Ez a pulcsi volt rajtam azon az estén is. Az emlékek hirtelen rámzudultak. Elkezdtek folyni a könnyeim. Nem tudtam mit kezdeni, egyszerűen áttörték szemem gátját a könnyeim. Ha az az egy este kimaradt volna az életemből,nem tartanék itt. Nem szerettem volna bele egy idiótába akinek azt hittem,van jó oldala is. Nem mehetnék meglátogatni a letartóztatott barátnőmet,akivel megromlott a kapcsolatunk. Ezen gondolkoztam az úton,amikor megláttam egy ismerő autót. Ne is gondoljatok arra,hogy Steven volt az. Mondjuk a barátja James volt,aki ugyanolyan seggfej, mint ő. Hát a szemem nem csal, épp egy lánnyal volt a hátsó ülésen... Csak megforgattam a szememet és mentem tovább. Mivel már untam saját godmolataimat,bedugtam a fülesemet és elkezdtem zenét hallgatni. Mikor már véget ért volna az utolsó szám a lejátszási listámon, megérkeztem a börtönbe. Kirázott a hideg ettől a helytől. Amikor bementem a helyre, ahol beszélni lehet a fegyencekkel, ott ült valaki.
- Te mit keresel itt?

Három KívánságWhere stories live. Discover now