Kiléptem a szobámból és a testvérem fogadott.
- Hello tesó! - éreztem, hogy valamiért túl kedves volt ez a mondata.
- Szia? - furcsáltam, ezért éreztettem vele a hangsúllyommal. Gúnyos mosolyra húzta az ajkait.
- Tudod, este nyugisan séltáltam haza, mikor valaki kimászott az ablakodon. Csak nem ellógtál itthonról inni? - a tesóm nagy bulizós, de én sosem voltam ilyen.
- Nem - feleltem egyszerűen és én lezártnak tekintettem a témát.
- Aha - kezdte - Akkor ugye nem gond ha elmondom anyának? - úgy letörtöltem volna azt a vigyort az arcáról.
- Ha elmondod, elmondom, hogy cigizel - próbáltam én is megfogni valamivel.
- Ha elmondod, akkor elmondom, hogy nézegetted anya sms-eit - gondolta, hogy ezzel megfogott. De csak gondolta.
- Elmondom, hogy az előzményeid között pornót találtam - tettem kereszbe a kezem flegmán. Meghökkent a mondat hallatán. Anya nagyon figyel ránk, főleg ilyen dolgokban.
- Így állunk. Megmondom neki, hogy vannak hiányzásaid az iskolából - felállt a kanapéról és farkasszemet nézett velem.
- Elmondom, hogy amíg ő elutazott két napra addig TE házibulit csináltál és azért tört össze a kedvenc keresztje - mosolyogtam. Tudtam, hogy nincs tovább én nyertem.
- Utállak - fordult meg sértetten Ben.
- Nem hatottál még! - ordibáltam utána.
Elkészítettem a reggeli kávémat és nézni kezdtem a szekrényem, hogy kit vehetnék fel.
Erre jutott a döntésem, a vans old school cipőmmel. Nem volt semmi különös a sminkemben. A szemöldököm volt egy kicsit feltöltve, a szempillaspirál az mindig alap és egy natúr matt rúzs. Felkaptam magamra a cipőm és elindultam. Nem vittem magammal táskát, mert csak a telóm, a tárcám és egy füles volt nálam. Hamar odaértem a kávézóba, még nem volt itt Rachel. Nem sokára megérkezett. Megöleltem és kértünk két sültkrumplit.
- Nagyon aggódom, hogy látta tisztán az arcomat a srác - kezdtem panaszkodni Rachelnek.
- Én is, hidd el!
KAMU SEDANG MEMBACA
Három Kívánság
RomansaZoe és Rachel esténként ellógnak otthonról és graffitizni mennek. Mikor éppen a járőröző rendőrök elől bújnak el, Zoenak leesik a maszkja és egy fiú meglátja az arcát. De mégis miért volt olyan ismerős neki a srác?