Ráno jsem se probudila celkem brzo, jelikož jsem šla spát hnedka po večeři. Šla jsem se umýt a nasnídat. Jaké překvapení když jsem na stole našla papírek se vzkazem: „Ahoj Sofí, dneska jsem musel dříve do práce, máma přijde asi okolo poledne. Pusu táta."
Vzkaz jsem vrátila zpátky na stůl a šla se mrknout do ledničky, jestli tam něco nenajdu k snědku. Nakonec jsem si vzala mysli s mlékem a sedla si do obýváku k televizi, kterou jsem následně zapnula.
Po hodině hledání něčeho na co bych měla náladu koukat, jsem vypla televizi a odnesla nádobí do dřezu a přemístila se k oknu. Dneska je tam hezky že bych se šla projít? S úsměvem jsem odešla do pokoje pro něco na sebe a hned mířila do předsíně pro boty a mikinu. Už jsem zamykala, když se za mnou ozval ženský hlas. „Dobrý den" řekla a já se na ni otočila. Vypadala celkem Mladě odhadem tak 27 let. Měla dlouhé blonďaté vlasy a hnědé oči. Vzrůstově jsme byly tak nastejno. Pozdrav jsem si opětovala. A chtěla ji obejít a jít dál. Ale ona mě zastavila, ještě před tím, než jsem stihla vykročit. „Chtěla jsem vás jenom pozvat na menší seznamovací akci, kterou budeme s rodinou pořádat na přivítání s novými sousedy." řekla mile a podala mi papírek. Až teď mi došlo, že to budou ti nový sousedé, kteří se měli nastěhovat o asi dva domy od nás. Úsměv jsem ji opětovala a převzala od ní papírek. Rozloučila se se mnou a šla dál. A já si papírek s pozvánkou schovala do kapsy a vydala jsem se směr les.
Stala jsem na louce, která je v půli lesa. Je to tu nádherné. Sedla jsem si do trávy a vytáhla papírek s pozvánkou. Nic zajímavého na ni nebylo jen adresa, kde se to koná, kdy se to koná, a že jsou všichni srdečně zváni. Asi nejdelší chvíli jsem se zastavila na jejich příjmení Krejčíkovi. Je to zajímavý něco mi to připomíná ale co? Po chvilce jsem se zvedla a šla zpátky domů. Pro můj údiv už máma byla doma a vařila oběd. „Ahoj mami" řekla jsem a posadila se ke stolu, na který jsem dala pozvánku. „Ahoj zlatíčko, jak pak ses měla?" Zeptala se a otočila se na mě, její zrak sklouzl na pozvánku. „Seznámila jsem se s naší novou sousedkou, která nás pozvala na seznamovací akci, kterou pořádá."
Ahojda, mám tady pro vás po delší odmlce pokračování. Vaše Siera ❤
ČTEŠ
Jsem vážně taková?
VampirePředstavte si, že jste dívka vyrůstající v sirotčinci, které se konečně splnil její sen mít rodinu. Jenže se dozví něco, co ji změní život...