Jin
Stałaś w kuchni wściekła na Jina. Czekałaś z niego z kolacją już od dwóch godzin. Wrzucałaś teraz wszystko do kosza. Z oczu płynęły ci potoki łez. Usłyszałaś dźwięk otwieranych drzwi.
- T.I! jestem skarbie - wszedł do kuchni i zobaczył cię w opłakanym stanie.
- T.I - krzyknął podchodząc do ciebie i chwycił cię za ramiona - Co robisz?!
- Wypiepszam jedzenie nie widzisz?!
- Ale dlaczego?!
- Już trzeci raz w tym tygodniu mnie wystawiłeś!!!
- Wiedziałaś na co się piszesz będac ze mną! Nie długo mamy comeback!
- Prosiłam cię o jeden wieczór jeden - pokazałaś mu wskazujący palec. Do oczu na nowo napływały ci łzy.
- T.I ! Jeżeli ci to nie pasuje możesz odejść! Jestem gwiazdą, nie mam czasu na twoje fochy. - zamrugałaś kilka razy i rzuciłaś w niego jedzeniem.
- Nienawidzę cię!! Masz rację! Odchodzę! Ty.. ty.. głupolu!!!- wyszłaś z domu trzaskając drzwiami.
Jin usiadł na krześle w kuchni nie wierząc w to co przed chwilą powiedział i w to co się stało.
Suga
Chłopak jak zwykle spał na kanapie gdy wróciłaś ze szkoły. Wokół niego walały się papierki po chipsach, opakowania po jedzeniu na wynos i butelki po napojach.
- Yoongi do jasnej cholery! Ogarnij ten syf!- chłopak otworzył oczyi popatrzył na ciebie
-Czego się drzesz!
- Zobacz co zrobiłeś z mieszkania!
- To popsprzątaj!
- Ja!! Chyba śnisz! Nie jestem twoją służącą!
- A kim? - spojrzał ci w oczy, a tobie zabrakło słów.
- wal się Suga! Mam cię dość rozumiesz! To koniec!!- wyszłaś z mieszkania trzaskając drzwiami. Chłopak próbował cię zatrzmać, ale zniknełaś za zakrętem.
CZYTASZ
Reakcje BTS - Różne ;)
FanfictionZnajdziecie tutaj najróżniejsze reakcję chłopaków od poznania sie, poprzez zamieszkanie razem itp..