Do wszystkich
Kilka dni wcześniej zaproponowałaś swojemu chłopakowi żeby urozmaicić wasze życie łóżkowe przebieranki, jednak ten od razu się nie zgodził. Posmutniałaś ale przyjełaś na klatę jego odmowę. Siedziałaś w domu i ogladałaś coś w telewizji kiedy to nagle do domu wrócił twój chłopak przebrany. Zrobiłaś wielki oczy.
Jin.
- zapraszam Panią do syp... O przepraszam gabinetu.
- A jakiej profesji jest pan doktor - od razu wstałaś
- Ginekologiem i mam zamiar zbadać Panią dogłębnie - a teraz zaprszam
Suga
- A ty coś taki elegancki?
- Nie ładnie tak zwracać się do swojego profesora.
- Panie psorze - uśmiechnęłaś się. Chłopak wyciągnął wskaźnik z kieszonki i trzepnął cie nim po tyłku.
- Oducze cie mówić na ty do nauczyciela.
***- Nie wierzę że to robię - pomyślał ***J Hope
Spojrzałaś na swojego chłopaka ubranego w strój karate.
- A teraz chodź maleńka pokaże ci kilka ciekawych ruchów...
- Dlaczego od razu skojarzyłeś mi się z karate kidem?
- Tak chodź pokaże ci co ten karate kid potrafiRm
Patrzyłaś jak chłopak miesza ci drinka, jako twój osobisty barman. Wszystko było super dopóki szejker nie wypadł mu z rąk uderzając cię w czoło i oblewając cie zawartością.
- T.I ja...
- Ustalmy coś Moni. Nigdy więcej przebieranekJimin
Byłaś jeszcze w służbowym stroju biurowym siedząc na kanapie.
- Pani prezes - usłyszałaś obok siebie spojrzałaś na Jimina - Jestem nowym stażystą.
- Ach tak - więc chodź zaraz sprawdzimy co potrafisz - przeszłaś obok niego łapiąc go za krawat i ciągnąc w stronę sypialni.
V
Patrzyłaś na chłopaka nie dowierzając własnym oczom.
- Why so seriosly baby? - patrzył na ciebie przerażającym wzrokiem. Pochylił się nad tobą
- Chcesz zobaczyć moje zabawkiJungkook
Patrzyłaś na chłopaka. Który trzymał w rękach kajdanki.
- Paragraf 56 kodeksu Kookiego. Świadome podniecenie autora kodeksu. Jest pani skazana na całą noc ostrych kar cielesnych. Poproszę rączki.- Wyciagnełaś ręce przed siebie i zostały zakute w kajdanki z różowym puszkiem.
CZYTASZ
Reakcje BTS - Różne ;)
FanfictionZnajdziecie tutaj najróżniejsze reakcję chłopaków od poznania sie, poprzez zamieszkanie razem itp..