JIN
Właśnie szłaś sobie z zakupami kiedy nagle jakaś banda dzieciaków wracająca ze szkoły potrąciła cię i jedna z toreb wypadła ci z rąk.
- A by was pieruny ogniste siarczyste! - krzyknełaś grożąc ręką zaciśniętą w pięść. Zaczęłaś zbierać owoce które ci wypadły. Kiedy to przed tobą pojawił się chłopak z uśmiechem na ustach podając ci twoje jabłka.
- To chyba twoje?
- Tak dzięki.
- Jestem Seokijin
- T.I.
Po tych słowach chłopak pomógł pozbierać ci resztę zakupów i odprowadził do domu.SUGA
Wyszłaś właśnie z kawiarni kiedy ktoś na ciebie wpadł, tym samym wylewając na twoją białą bluzkę kawę. Spojrzałaś na sprawcę morderczym wzrokiem.
- Przepraszam, ale się śpieszę, zapłacę za kawę i pralnie.
- Co mnie to obchodzi ty...ty... mały białogłowy... - chłopak spojrzał na ciebie uśmiechnął się, a potem pociągnął za rękę do pierwszego lepszego sklepu i odkupił koszule.
- Jestem Yoongi
Spojrzałaś na koszulę, a potem na chłopaka.
- Ta koszula nie ma swagu, ale ciesz się, że ja mam go wystarczająco. Jestem T.I. - chłopak uśmiechnął się na te słowa i nagle znalazł chwilę czasu abyście poszli na kawę.Rap Mon
Siedziałaś na ławce czytając książkę. Kiedy to nagle po drugiej stronie usiadł chłopak ze słuchawkami na uszach zapisywał coś na kartce. W trakcie pisania w jego palcach długopis sam się złamał, a tuż rozlał się wszędzie. Spojrzałaś na niego kątem oka i wyciagnełaś chusteczki podając mu je.
- Dzięki. - Odparł wybierając wszystko wokół. Po chwili zwrócił się do ciebie znowu upaćkany w tuszu. Nawet na policzku.
- Poczekaj - przerwałaś mu - wystaw język - zrobił to co kazałaś i biorąc czystą chusteczkę potarłaś nią o jego język i starłaś tusz z jego policzka pozostawiając czerwony ślad.
- Dzięki ci wielkie. Jestem Namjoon.
- T.I. - uśmiechnęłaś się
CZYTASZ
Reakcje BTS - Różne ;)
FanfictionZnajdziecie tutaj najróżniejsze reakcję chłopaków od poznania sie, poprzez zamieszkanie razem itp..