2- La sorpreseta??

783 31 6
                                    

Jo el miro estranyada i li dic : Que importa...només anem a casa teva que està aquí al costat.
Primer error ja que ara conec una de les persones més importants de la meva vida, el meu futur millor amic, el Justin, un noi dels més guapos que he vist, el típic rosset amb ulls blaus, d'aquells que et miren i et vas desfen i només sentir el seu accent ja saps que es angles, però per raons de la vida, ell va acabar aquí a un poble de mala mort.
Uf, per on anava? A si, en la part que el coneixo, no d'una manera de pelicula, sinò d'una manera molt vergonyosa, doncs l'Aleix i jo vam anar fins casa seva (no la recordava aixi pero tampoc es que estigues molt pendent) i quant ja estavem a l'habitació, treient-nos mutuament la roba, entra de cop a l'habitació, el Justin, sense samarreta (en aquell moment casi moro) i l'Aleix para de morrejar-me per dir-li : Ja t'ho deia jo que cauria, es molt facil!
I comença a riure, llavors el Justin li diu : Em vas dir que era una cabrona, no una preciositat, estava apunt de dir algo fins que ell va continuar : Per cert soc el Justin, el seu company de pis i als teu peus, darling. Amb l'ultima paraula ja em vaig desmallar, com podia ser tant perfecte?

PERQUÈ NO EM DIUS QUE M'ESTIMES?Where stories live. Discover now