11. [REFLEXIONS]

311 10 0
                                    

AL CAP D'UNA SETMANA

Justin POV
Aquests dies que he passat amb l'Emma han sigut increibles, crec que sent algo per mi... Darling, she's mine! Obviament se que tenim que anar a poc a poc ja que acaba de sortir d'una relació pero igualment li confesaré el que sento. L'estimo, estimo a l'Emma.

Jake POV
Aquestes setmana sense l'Emma m'he sentit buit, la trobo molt a faltar perquè vaig ser tant gilipollas, era una de les úniques coses bones de la meva vida, ara ni em mira o parla, la recuperaré.

Emma POV

M'encanta tornar a passar temps amb el Justin, torno a ser feliç, però també veig el Jakey molt trist, apagat, com si no tingues felicitat, tot i que sembli difícil, el trobo a faltar, entenc les seves raons de que em deixes i tot, però ho tinc decidit. TORNARÉ AMB EL JAKEY. 

JAKE

Avui no estaré trist, avui faré veure que no passa res, que estic bé quan estic fet una merda. Però la tinc que superar ja, ella ja ho ha fet amb un altre, el JUSTIN! S'ha suposava que ell era amic meu, que no em tenia que treure la novia, només tenia que aconsellar-me sobre cites i sobre regals per ella, no tenia que fer-la més feliç del que la faig jo, no la tindria que fer riure, no la tindria que abraçar, fer-li petons ni acostar-s'hi. Estic molt més que gelós, però ja no tinc cap dret sobre ella, la vaig cagar al no escoltar-la i potser no prestar-li la suficient atenció, en el fons crec que sabia que l'estimava per sobre de tot, que la necessito, que no només es un capritx i que donaria el que fos per tornar endarrere. 

Al arribar a l'escola com sempre tinc el meu aparcament reservat i només sortint del cotxe ja tinc 10 noies esperant per veurem, però només tinc ulla per una, l'Emma, que la veig sortint del Ferrari del Justin, ell li va a passa el braç per sobre pels hombros i li susurra algo a l'orella, i llavors li fa un petó cast al llavis. Ara estic molt gelós, no puc controlar els meus impulsos i m'hi acosto, apartant a tothom que esta davant meu.

Jake : Que collons et penses que fas? - li dic al Justin, empantant-lo i per tant apartan-lo de l'Emma.

E: Que et creus que fas Jake? No pots anar empentant a tohom que se'm acosti! 

Jake: No es qualsevol, es el Justin! Es un cabron no saps res d'ell!

E: El conec més que tu! No ets el mateix que abans, mira amb que t'has convertit!

J: Ell no t'estima, jo si! Per ell ets un capritx per mi ho ets tot!

E: am-mm tindriem que parlar amb privat... - s'ha posat nerviosa, això vol dir que l'importo - Ens pots deixar Justin?

justin : ja marxo, us deixo tortolitos! Sempre sera ell, no? Mai em donaràs una oportunitat! Ets molt agoista, sempre penses amb tu! - i marxa cabrejat, em sento super malament per l'Emily, es tot mentida, pero l'ha deixat a la friendzone, ho entenc però no tenia cap dret!

E : no es verit-aa-at, noo? - diu sanglotant

Jake : no te'l creguis, ets una de les persones més amables que he conegut - i l'abraço per confortar-la.


@namastebitxes - Espero que us agradi, sé que tardat molt a actualitzar! Pero estic amb altres projectes, sortiran aviat....



PERQUÈ NO EM DIUS QUE M'ESTIMES?Where stories live. Discover now