A partir del moment que vaig dir si , tothom estava super contents de que sortissim, menys el Justin, que estava dolgut amb mi per haver triat al Jake abans que ell, nomes li tinc que deixar temps, pero deixem de parlar del Justin, parlem del Jake, es tant mono, detallista, amable i sincer amb mi que em moro...pero el que no em fet encara ha sigut dir-nos aquella paraula que ho canvia tot, si ja sabeu el...no puc ni dir-la. Quan estic amb el Jake tot es tant perfecte i aviat hi haurà el ball de principi de curs i em sembla que m'hi convidarà, aquest "em sembla" es per una conversa que he escoltat abans al lavabo...
Com pot sortir amb aquella tia, es una planxa, no es guapa i a sobre no es popular! - Va dir l'Ashley
Callla burra! Que al final el Jake es cansarà d'ella... i jo sere la reina del ball de principi de curs, els tenim que separar, ella no es apte per ell - va dir la Serena ( la reina dels "guais" )
Aquesta conversacio m'ha fet dubtar i si nomes m'esta utilitzant? Que puc ferr
Tot i que em faigui rabia necessito el meu millor amic... pero com li dic...tinc una idea, agafo el telefon i el truco.E - ei, J ! Necessito parlar es urgent
J - Darling ! Que passa?
E- No preguntis, ens veiem a les 5 a casa teva, sobretot tingues a punt els....
J- Osssets de gominola?
E- Aixo exactament, et deixo ens veiem!Despres d'aixo uns braços em rodejen la cintura i de cop com a acte reflexe li fotu una ostia, merda si es el Jakey, no... quina pifiada! De cop començo a disculpar-me i tot i em diu : No pateixis, preciosa! Estic bé...tens un bon gantxo i aixo m'agrada pero igualment acompanyem a buscar gel per si s'infla, D'acord pero rapid que tinc classe amb el de mates! - li dic. Pero llavors em porta al final de pati on hi han uns arbres, Ei no anavem a buscar gel?- li pregunto, Tinc pensades altres maneres de curar-me - va dir amb una veu seductora. I quines serien aquestes - vaig dir-li, per abans que pogues dir res, em vaig llençar sobre seu i vem acabar al terra pero amb un moviment es ell qui es posa a dalt i jo a sota, li començo a fer petons molt lentament i llavors li afegeixo la llengua, i de cop ens interromp un professor, i ja sabeu com acaba la cosa, els dos castigats despres de classe, pero per mi a valgut la pena.
Quant acabem el castig, vaig cap a casa el Justin, desde aquell moment smb el meu ex, el Justin es va canviar de pis per ell sol, molt modern i gran, quan arribo obro la porta amb les claus que em va donar i entro, i veig al Justin morrejant-se amb un rossa, qui deu ser...merda si es la Serena, OMG!
Intento marxar pero sense volguer tiro el penjador, fent que es trenqui, i que fagui molt soroll, Emily, que fas aqui? - em diu el Justin, Haviem quedat, no ho recordes, bueno jo ja marxo, us deixo sols...- dic molt incomode, No marxis, quedet,ja marxaves no, Serena? - va dir, Que dius si nomes estavem començant... - va dir, Te dit que marxessis, ho sigui marxa ja! - va cridar el Justin i la Serena va marxar. El Justin va dir - Que volies dir-me? Boig el d'abans ni m'ho crec, que fort... - vaig dir per canviar de tema, Ser el que estas fent, no canvis de tema, que volies? - va dir aclarint les coses, Es que no se com dir-ho... he sentit una conversa al lavabo i doncs m'ha fet dubtar lo meu amb el Jakey....- vaig dir molt nerviosa per la seva reacció, Sen-te sincer, conec aquest tio i nomes s'enrolla amb ties pero em tu es diferent....igual que jo, pero pk el vas triar a ell i a mi no?Que li dira l'Emily al Justin? Que passara amb Jakely, trencaran o seran feliços i menjaran anissos?
YOU ARE READING
PERQUÈ NO EM DIUS QUE M'ESTIMES?
RomanceHola, soc l'Emily Brown! Una noia molt corrent que comença l'últim any d'insti. Setmanes abans per un event molt important, prometo no tornar-me enamorar, però que passarà quan entrin a la meva vida 2 nois, el meu millor amic i novio i un grup d'en...